Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er hele tiden igang med at forbedre www.industribasen.dk og synes vi er kommet et godt stykke, men vi vil gerne høre lige præcis din mening om nogle punkter.

1. Hvordan er brugervenligheden, altså når du navigere rundt på siden er det så logisk sat op eller er der noget der kunne gøres anderledes eller bedre? 

2. Hvordan er dit indtryk af industriBasen.dk som helhed, virker det til at være en professionel side eller er troværdigheden helt i bund?

Kom gerne med kritik så siden kan blive bedre.

Hvad er din mening om industriBasen.dk?

Mvh

Morten

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 11:43
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 12:06

Hej

Du får lidt feedback Smile

Siden er meget pæn. Jeg savner dog at kunne bogmærke en segmenteret søgning.

Det ville nok også være smart hvis man kunne segmentere sin søgning efter by.

Søgefeltet burde være større. En udskrift knap på selve annoncerne ville nok gøre gavn.

Fjern alle de tomme reklamepladser eller få sat nogle reklamer ind, det ser meget tomt ud:

De bedste hilsner

Freelancerbasen.dk

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 12:32

Må jeg spørger hvorfor du har valgt at alt skal være firkantet med undtagelse "nyeste oprettede annoncer idag"?

......

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 16:39

Tusind tak for feedback

Vi har faktisk lige i dag problemer med vores bannersystem, så normalt er alle bannere udfyldt.

God ide med at man kan søge efter by, det skal skrives på "to do listen"

Det er faktisk lidt tilfældigt at alt er firkantet på forsiden på nær nyeste oprettede annoncer og så de 6 kategorier

Er der andre der har feedback er det mere en velkommen.

Mvh

Morten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:02

ingen tekst nærmeste under mini lån siden og et par andre  sider skriv lidt tekst der

om jer der er lidt tekst dog kunne godt være et par 100 ord det giver også mere indhold til søgemaskinerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 02:09

www.IndustriBasen.dk:

Hej Aminoer

Vi er hele tiden igang med at forbedre www.industribasen.dk og synes vi er kommet et godt stykke, men vi vil gerne høre lige præcis din mening om nogle punkter.

1. Hvordan er brugervenligheden, altså når du navigere rundt på siden er det så logisk sat op eller er der noget der kunne gøres anderledes eller bedre? 

2. Hvordan er dit indtryk af industriBasen.dk som helhed, virker det til at være en professionel side eller er troværdigheden helt i bund?

Kom gerne med kritik så siden kan blive bedre.

Hvad er din mening om industriBasen.dk?

Mvh

Morten

Hej Morten.

Det er en fin side du har fået dig der.

Hvis jeg skal holde mig til dine spørgsmål, så syntes jeg det ser godt ud.

Jeg har nemt ved at finde rundt på dit site, så brugervenligheden er ikke helt lost ...

Siden ser professionel ud, men syntes dog godt at du kan ændre lidt på farverne, den grå bliver simpelthen for kedelig.

Få smækket en masse grønne farver ind, det ser så kønt ud, og vil komme til at skinne fuldstændig igennem for professionalilteten. 

Med venlig hilsen,
Emil D. Pedersen 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Århus
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 02:59

Jeg kiggede hurtigt på dit site, og den første følelse jeg fik var at jeg blev overvældet.
Dernæst undrede jeg mig over hvad den side jeg var inde på handlede om.

---------------

Her er lidt kritikpunkter og løsninger:

Der er noget der bevæger sig lige med det samme man kommer ind, det er vistnok nogen 'tags'  --- Prøv at vent med at animer dem til efter 5-10 sekunder

Jeg har talt det til at der er 7 forskellige nuancer af den samme grå, meget forvirrende!
  ----  Hold 1 grå farve igennem hele sitet

Der er skiftevis gradienter og ikke gradienter på siden. ---- Vælg en stil - og hold dig til den

Jeg kunne efter 30 sekunder stadig ikke finde ud af hvad siden egentlig handlede om - Vil du sælge noget, eller hvad er servicen?  ----- Skriv det på forsiden, med stor stor skrift.

Der er alle mulige farver på sitet, rød, grøn, gul og masser af grå. -- Vælg et mindre antal stærke farver, og ty til hvid istedet for grå hvor det er muligt.

----

Du har en reklame midt på sitet for et firma der hedder Retrade, der laver live auktioner, hvorfor har de en annonce midt på industribasen? - Det tænkte jeg i lang tid.

Håber du kan bruge det feedback!

Min webshop: www.sleek.dk - Dansk mikromærke der designer t-shirts med store motiver.

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 18:21

Tusind tak for jeres kritik, det er guld værd.

Jeg har på et a 4 ark skrevet alle jeres punkter ned, og sendt det til vores programmør så de ting jeg selv er enige i kan blive rettet, det er vildt så meget man ser når man får andre øjne på.

endnu engang tak for jeres kritik, som jo er med til at gøre www.industribasen.dk endnu bedre.

Fortsat god dag.

Mvh

Morten

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 18:30

Hej Morten

Jeg sidder på en 2 års gammel MacBook Pro og jeg stødte på et problem jeg aldrig selv har tænkt meget mere over, men den siden vil have at jeg installere Microsoft Silverligt og det gav mig en RIGTIG lang loading tid. Før den kom frem.

Ellers flot side, jeg ville dog kigge lidt på din forside med "seneste annoncer" hvorfor er det anført i minutter og ikke dage/timer.

Vh Casper

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)