Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på hjemmeside omhandlende, hvordan man løser problemer med en langsom computer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Min hjemmeside http://comptv.dk er en hobby hjemmeside, men jeg ville gerne høre, hvad Amino folket synes om den.

Hjemmesiden handler om hvordan man gør en langsom computer hurtig igen.

Derudover ville det være super rart, hvis nogen kender til nogle gode bloggere, der blogger om computerprogrammer. De programmer der anvendes i guiden har jeg nemlig ikke lavet en ordentlig anmeldelse af, men det vil jeg heller ikke. I stedet vil jeg gerne linke til gode computerbloggere.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 09:19

Hej Martin :)

Meget fin og stilren hjemmeside om langsomme computere du har. Jeg blogger selv til dagligt om alt indenfor IT & Gadgets, og det sker også at jeg engang imellem blogger om nogle tips, og her kan det sagtens være computerprogrammer. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:30

Hej Martin,

Enig, jeg synes din hjemmeside gør det den skal. Stilren og flot. Fedt, at du har afgrænset dig på den måde, istedet for "bare" at smide et forum op og så håbe på det går igang af sig selv...

Har du overvejet hvordan du vil promovere siden? Jeg vil gerne komme med hjælp her, hvis dette behøves.

God vind! Smile

Med venlig hilsen,
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:55

Helt enig flot og stilren, også er den skrevet så alle kan forstå det.

Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:02

Tak for de pæne ord. Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)