Min hjemmeside http://comptv.dk er en hobby hjemmeside, men jeg ville gerne høre, hvad Amino folket synes om den.
Hjemmesiden handler om hvordan man gør en langsom computer hurtig igen.
Derudover ville det være super rart, hvis nogen kender til nogle gode bloggere, der blogger om computerprogrammer. De programmer der anvendes i guiden har jeg nemlig ikke lavet en ordentlig anmeldelse af, men det vil jeg heller ikke. I stedet vil jeg gerne linke til gode computerbloggere.
Meget fin og stilren hjemmeside om langsomme computere du har. Jeg blogger selv til dagligt om alt indenfor IT & Gadgets, og det sker også at jeg engang imellem blogger om nogle tips, og her kan det sagtens være computerprogrammer.
Enig, jeg synes din hjemmeside gør det den skal. Stilren og flot. Fedt, at du har afgrænset dig på den måde, istedet for "bare" at smide et forum op og så håbe på det går igang af sig selv...
Har du overvejet hvordan du vil promovere siden? Jeg vil gerne komme med hjælp her, hvis dette behøves.
God vind!
Med venlig hilsen, Anders Pedersen
Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.