Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cafe i Århus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 05:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er et par der er lige state med at havde en the og kaffe salon i århus, vi åber til mars og det har være en del problemmer og overraskelser, som det er nok for de fleste andre nybegynger.

Men vi har den lille plan, at vi måske kan hjælpen ande med svar og rådgivning, hvis der er nogle der sider med en ide om at åben en cafe og sådan.

Til alle andre vil vi gerne hjælpe også med at stille hvores lokaler til rådihed, enten helt frit eller for en lille beløb, kommer an på hvad der skal foregå. Det endeste vi gerne vil havde at alt mad og drikke bliver købt hos os.

Så hvis du skal bruge 2 til 3 timer en onsdag aften eller en anden dag fra kl 18, og du ikke vil indvitere dine gæster eller foretnins gæster hjem til dig selv, så kan du bruge hvores lokaller.

Skriv til os, hvis det er og vi kan måske hjælpe dig, både med det ene og det andet

Tilmeldt 7. Feb 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:19
Og promovere en kaffe salon i et iværksætter netværk kan ikke være nogen dårlig plan. Her kan man da snakke om og ramme sin målgruppe

Jeg kigger ihvertfald ind når i åbner.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:47
Du skal være meget velkomme, lige som alle andre. Kom ind og hør lidt om de ting vi har være igemmen for at få lov til at state vores drøm op. Vi vil måske med tiden skrive en lille bog om hele denne opstate fase vi har være igemmen, så andre måske kan lære af vores fejl.

Ninna og Ebbe

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 09:55
Hvis i vil have en god webportal, kan i kontakte mig. Kunne godt tænke mig at lave en kaffe portal, sammen med en ven som er grafiker. (vores første job hvor vi vil prøve at kombinere vores evner)

Jeg laver siden, han laver grafikken.

Krav : Det skal laves i Joomla 1.5 beta, da jeg ikke kender 1.5 betaen, bliver det gratis, imod der er en slut tekst, så som coprighten står der, og ved siden/over eller under står der : Siden er lavet af Granholm IT og PC support - www.granholm.dk (eller sådan noget).

Tidshorisont : 2 uger, da vi vil have tiden til at lave siden "når vi har tid".

Min mail er stefangranholm@gmail.com

Desuden, regner jeg da med selv at kigge en engang til en gang kaffe :)

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)