Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

idé til hjælp i den tredje verden

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har nu arbejdet på et projekt om hvordan man kan hjælpe menneskerne i den tredje verden.

min idé er :

hvis du f.eks er sygeplejeiske(det kan også være sælger osv.) Vi "siger" at det tager 5 år for en sygeplejeiske at gennemføre studiet. så kan den person enten vælge at tage et helt nomalt studie, eller personen kan vælge at tage studiet hvor personen også kan være sygeplejeiske i den tredje verden ved at: de 3 første år er det i Danmark som det anden, og det 4 år har personen fået at vide hvad for et land han/hun tager til f.eks congo som ligger i afrika. det 4 år lærer man så om de sygedomme der er i f.eks congo, og i det 5 år tager personen til congo, og er sygeplejeiske der.

dem der er uddanet sygeplejeiske, de kan tage 2 år. hvor de i det første år. lærer om sygedommene og hvordan man skal gøre, og det andet år tager de til landet, og underviser dem i f.eks afrika. ´

Det vil sige at der ikke er så mange der vil dø i den tredje verden, og at de kan blive bedre uddannet, og når de er uddannet kan de lærer de andre det osv. det vil det næsten være det samme hvis du var sælger.

samtidig vil mange danske f.eks sygeplejeisker komme til de andre lande og hjælpe der hvor der mangler arbejdskraft, og det vil hjælpe på arbjedsløsheden her hjemme i Danmark.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 20:18
Hvem siger du ideen er henvendt til og hvad skal der til at for at gennemføre den? Tror ikke helt jeg er med på hvad projektet går ud på..
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 20:44
Jeg er heller ikke helt med ? Hvem skal betalt ? Skal vi så have de mindre sygeplejer her hjemme

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 20:59

Forstår det som at sygeplejerske-uddannelsen deles op ved at studerer 3 år i danmark + 1 år mere i danmark om det land man i det 5 år skal udsendes til..

Dvs. læse 4 år i danmark og udsendes til et land i den tredie verden det sidste år.

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:00

Deres idé er rigtig god, tak for at dele det online. Jeg læste at glad for det

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)