Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

musemåtter vareparti

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :
hej

Et parti musemåtter i RIGTIG god kvalitet med silicone støtte til håndleddet... i 50 stks kasser.. Der er et lille logo fra en dansk velgørende organisation..

Priside: 20 kr stk.

Gerne 50 stk ad gangen, men mindre kan også gøre det.. Eller mere :)

Nogle der er interesseret?

Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 02:34
Hej Andersen

Har ikke selv brug for musemåtterne, men hvis jeg havde ,ville jeg have spurgt om nogle af pengene gik til denne velgørende organisation, og hvad der stod på logoet. Ikke så fedt at "reklamere" for en organisation man feks. af principelle årsager ikke vil støtte. Så skriv lidt mere, så tror jeg du får dem hurtigere solgt :)

Mvh.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 06:15
Hej Andersen;

Jeg ville give OleGearløse super meget ret, det med det velgørende er der for mange incl. undertegnet stor etik i, så hvis jeg overhovedet skulle være interesseret, ville det være super at få oplyst dette. Det kunne jo være gamle reklameartikler hvor man ikke støtter noget som helst. eller noget man ikke har lyst til at støtte, så lidt oplysninger om dette er et must )

Michael
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:45
Hvis en procentdel af beløbet for musemåtterne går til selve velgørenhedsorganisation, så er jeg muligvis interesseret i at købe musemåtterne.

Send gerne en mail til jesper@qtag.dk med mere info.

// Jesper Skov

Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:29
Hej alle,

Ja, det var måske en god ide at få det med.. Beklager.. Musemåtterne er blevet solgt for omtalte velgørende organisation, hvor overskuddet blev delt 50/50 mellem organisation og investor. Men der opstod en del problemer med telemarketingfirmaet, der gik konkurs og kampagnen blev desværre lukket...

Prisen jeg har skrevet er indkøbsprisen på musemåtterne, så det er udelukkende for at dække tabet at de bliver solgt til den pris. Indkøbsprisen var faktisk omkring 27 kr ekskl. moms (Jeg er ikke helt sikker, men det kan jeg undersøge). Det er musemåtter der blev solgt for 149 kr i Fona dengang..  

Tanken er lige nu at gøre tabet mindst mulig.. Der går ikke nogle penge til den velgørende organisation, hvis de sælges for de 20 kr inkl. moms. Men hvis der kunne komme nogle bud, så kan vi nok godt finde af det mht. en procentdel til den velgørende organisation. Men I må meget gerne have tabet med i overvejelserne, så det ikke er helt urimelige bud..

Omtalte organisation er en velkendt organisation, og interesserede købere er mere end velkommen til at kontakte formanden/organisationen, for at få bekræftet donationen.. Bankoverførsel til organisation, samt faktura fra leverandør (Sandberg) kan også dokumenteres som grund for indkøbsprisen..

Mvh

Andersen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)