hej med jer Jeg er ved at starte en tøj portal. I portalen vil jeg gratis registrere alle tøjbutikker i Danmark (forsøge på det). DOG.. i første omgang kun dem med webside og email, da jeg gerne vil i kontakt med dem. Det er 100% gratis, men jeg vil gerne have de virksomheder til at tilføje info om deres virksomhed, og meget gerne også specielle tilbud til brugerne på sitet. Det er et projekt jeg vil køre i min fritid, og har ikke tid til at ringe rundt til de virksomheder.. Så mit spørgsmål er... MÅ jeg skrive en mail til de virksomheder, når deres mail er offentligt på deres hjemmeside... og skrive noget a la.. "I er registreret gratis på vores hjemmeside. Hvis I vil tilføje mere info, kan det gøres på bla bla..." Er det spam?? Der vil på ingen måde ligge andet i det.. ingen skjulte omkostninger bla bla... mvh andersen |
Er det spam??
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Peder |
Desuden risikerer du at gøre folk irriterede med uopfordret kontakt. Det kan lynhurtigt give dig et dårligt rygte og dermed er alt dit gode arbejde spildt. Held og lykke med projektet. |
|
// Jesper Skov
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)