Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det spam??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :
hej med jer

Jeg er ved at starte en tøj portal. I portalen vil jeg gratis registrere alle tøjbutikker i Danmark (forsøge på det). DOG.. i første omgang kun dem med webside og email, da jeg gerne vil i kontakt med dem. Det er 100% gratis, men jeg vil gerne have de virksomheder til at tilføje info om deres virksomhed, og meget gerne også specielle tilbud til brugerne på sitet.

Det er et projekt jeg vil køre i min fritid, og har ikke tid til at ringe rundt til de virksomheder.. Så mit spørgsmål er...

MÅ jeg skrive en mail til de virksomheder, når deres mail er offentligt på deres hjemmeside... og skrive noget a la.. "I er registreret gratis på vores hjemmeside. Hvis I vil tilføje mere info, kan det gøres på bla bla..."

Er det spam??

Der vil på ingen måde ligge andet i det.. ingen skjulte omkostninger bla bla...

mvh

andersen

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 01:46
Så vidt jeg har forstået det, så er det først spam når du laver en uopfordret henvendelse med henblik på salg. Så hvis du forsøger at sælge noget til dem så burde det være i orden.

Peder

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 08:00
Den ligger på grænsen. Indtil videre gør du det ikke med henblik på salg, men ingen vil tro på, at du udelukkende gør det for dine blå øjnes (og butikkernes) skyld. Du har måske en idé om at lægge Google AdWords på siden, når du får tilpas mange besøgende, eller på anden måde tjene på, at du har lavet noget folk besøger, og dermed vil din indledende kontakt være spam. Pas på og få meget gerne en juridisk kompetent person til at udtale sig om det.
Desuden risikerer du at gøre folk irriterede med uopfordret kontakt. Det kan lynhurtigt give dig et dårligt rygte og dermed er alt dit gode arbejde spildt.

Held og lykke med projektet.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:40
Hvis tøjbutikkerne selv, aktivt, går ind og tilmelder sig gratis, og accepterer at i må sende dem løbende tilbud, så vil jeg ikke mene det er spam. Det er først spam hvis i går ind og sender dem mails, uden deres accept.

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)