Jeg har lavet websitet Babyscoop.dk - og synes det begynder at tage form for mig. Mææææn...så vil jeg jo også gerne have sat fut i besøgstallene - og det kan vel aldrig rigtig gå for langsomt:-)
Derfor tillader jeg mig at stille et noget bredt spørgsmål: Har I gode ideer til hvordan jeg kan skaffe folk til mit site - uden at bruge for mange penge på det?
Jeg er lydhør overfor alle både mere og mindre alternative og spændende forslag:-)
Prøv vores hjemmesidewww.reklameswap.dk det er en ny side, men med lidt tålmodighed og flere profiler, kan det være du finder nogen at udveksle reklameplads med.
Du kan oprette din profil under kategorien: Børn
Du kan se et eksempel på en hjemmeside, som vi udveksler gratis med, i højre side øverst på banneren: eannoncer.dk
Du kan evt gå ind på eannoncers hjemmeside og se reklamebanneren til vores hjemmeside.
Læs mere om hvordan det fungere på vores hjemmeside.
Hvis der på en givent forum er mulighed for at skrive noget i et signaturfelt (som her), så er der som regel ikke noget i vejen for, at man smider et link til sin hjemmside.
Jeg vil helt klart anbefale dig at ÆGTE hjælpe på brancherelevante forums, det giver noget og du bliver en profil/ekspert på dit område, som vil tiltrække læsere.
Ægte hjælpe betyder netop, at du ikke bare skriver dit firmanavn og laver konventionel reklame, men derimod besvarer brugernes spørgsmål og i din signatur har du så et link til din side.. Det er hårdt arbejde og du vil mærke effekten efter ca. 3 måneder.
God vind!
Med venlig hilsen, Anders Pedersen
Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.