Hvis jeg var ham der skulle tage røven på en og kunne lave en mail med @google.com til sidst ville jeg højst sandsynligt have valgt mailadressen til at hedde noget en eksisterende partner hed for at skabe lidt ekstra troværdighed - det bør jo ikke være et problem hvis man har kompetencerne til at lave den slags. |
Mads - AV Solutions:Andreas Lolk:
Jeg tror du har fat i noget af det. Men ikke det mest essentielle - for når jeg læser retningslinjerne for Google Adword's kontoadgang igennem, finder jeg følgende:
"Bemærk: De brugere, du har inviteret til at få adgang til din AdWords-konto, vil også have adgang til eventuelle AdSense-konti, som deler de samme loginoplysninger."Og sjovt nok blev vedkommende ved med at spørge ind til Google Adsense - og heldigt nok havde jeg ikke dette!
Hmm.. Det afhænger af om han har fået adgang, som en bruger eller igennem en MCC. Hvis det er igennem en MCC, så har han ikke adgang til AdSense information.
Hvis det er som bruger er det dog en anden snak og så er han bestemt ikke en certified partner.
Hvad bygger du det på, at han skulle være en certified partner?