Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pointside

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads - AV Solutions:

Jeg har skrevet mig op til Guava, men har ikke fået noget svar endnu. Hvor lang tid gik der med dig?

Jeg var nød til at ringe til dem før der skete noget. Jeg ventede en måned +.

Fra Århus C
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:32

Hej Erik.

Det er jo altid rart at opdage nye muligheder, som gør det nemmere at optimere på sine kampagner :-)

Som jeg kan se det i vores system, er det langt de fleste kampagner der er mulighed for at uploade 3rd party tracking pixel til. De kampagner der ikke er mulighed for dette på, er ældre kampagner hvor vi venter på at pixlen hos kunden udskiftes, en anden grund er at nogen kunder ikke understøtter den måde vi laver 3rd party tracking på. Vi vil desværre aldrig have mulighed for at have det slået til på -alle- kampagner.

Hvis du har spørgsmål om specifikke kampagner er du meget velkommen til at kontakte os. Vi arbejder på at få så mange kampagner som muligt med 3rd party tracking muligheder, og jeg mener da også vi er rigtig godt på vej :-)

De bedste hilsner

Fra Århus C
Tilmeldt 11. Jan 11
Skrevet kl. 11:22

ProSupport.dk:

Mads - AV Solutions:

Jeg har skrevet mig op til Guava, men har ikke fået noget svar endnu. Hvor lang tid gik der med dig?

Hej.

Jeg er ked af at du har fået det indtryk, jeg har lige været et smut inde i vores system, og derefter fået bekræftelse fra vores systemudbyder.

Du har sendt din ansøgning: 2010-11-24 05:39:54  (GMT -5)

Og er accepteret: 2010-11-24 05:45:11 (GMT -5) af min kollega Jonas

Det der højst sandsynligt er sket, er at din "accepteret"-mail er røget i dit spam-filter eller uønsket mail, dette er selvfølgelig beklageligt. Vi sender mange mails ud til mange publishers, desværre kan det godt have den effekt over en længere periode.

Godt du fik ringet, og fedt at se at du er i gang :)

De bedste hilsner

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:48

Nikolaj Landrock:

ProSupport.dk:

Jeg er ked af at du har fået det indtryk, jeg har lige været et smut inde i vores system, og derefter fået bekræftelse fra vores systemudbyder.

Du har sendt din ansøgning: 2010-11-24 05:39:54  (GMT -5)

Og er accepteret: 2010-11-24 05:45:11 (GMT -5) af min kollega Jonas

Det er rigtigt at Jonas godkendte den rigtig hurtigt, efter jeg ringede. Jeg tror der skete det, at jeg sendte den første ansøgning i oktober. Der skete så ikke noget, men Jonas fortalte at det havde noget at gøre med jeres navneskift?

Men uanset hvad, så klarede han den lynhurtigt, da jeg så gensendte ansøgningen via Guava.

Så ingen problemer :-)

Fra Århus C
Tilmeldt 11. Jan 11
Skrevet kl. 12:05

Det er nok der den ligger, ja. 

Der har desværre været lidt problemer omkring det tidspunkt med overgangen til nyt system og domain skift. Det har været en stejl opstigning med en del komplikationer, blandt andet problemer med ansøgninger om partnerskab.

Det skulle vi heldigvis være foruden nu! :-)

De bedste hilsner

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)