Hej Tine, |
Det svar er jeg rigtig glad for - jeg eksperimenterer nemlig helt vildt for tiden, så det vil jeg forsøge at lave om på.
Tusind tak for god feedback
Hilsen Tine.
Hej Tine, |
Det svar er jeg rigtig glad for - jeg eksperimenterer nemlig helt vildt for tiden, så det vil jeg forsøge at lave om på. Tusind tak for god feedback
Hilsen Tine. |
Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!
Ja, jeg kommer nok ikke uden om Dankort selv om jeg gerne ville Mht. farverne, så er de allerede skiftet mange gange - der bliver eksperimenteret en del. Tusind tak for feedback! Hilsen Tine. |
Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!
Hej Tine, Du skal se det på denne her måde: Hver gang en kunde syntes at det er en smule besværligt, så finder han bare en anden shop. DVS: 1. Overførsel til bank via netbank, det er alt for omfattende og du mister mange "Impulskøb" fordi folk kommer ind og ser at de måske ikke har så mange dollars stående som de troede osv. Det er meget nemmere at lokke folk til at taste et kort nr + udløbsdato osv. og Vupti, pakken er på vej . 2. Oprettelse som kunde for at få lov at handle er også en ting som kan gøre at folk vælger dig fra, kan ikke huske om du havde dette på din side, men sørg for at hele betalingsdelen er så enkel og nem at komme igennem som overhovedet muligt. 3. Din webshop er din butik . forestil dig at komme ind i en butik nede i byen hvor du ikke kunne betale med kort, men skulle over og hæve penge først. Ville du handle der ? 4. med hensyn til farverne så find 3 farver som spiller, evt. samme "Tema" som dit logo, hold det enkelt og imødekommende .. Ellers virker siden for useriøs. 5. Du skal hele tiden tænke at det her er DIN BUTIK, Ville du selv handle her ? er varebeskrivelserne gode nok ?, er billederne detaljerede nok ? Igen er min besked kun ment som hjælp ![]() De Bedste Hilsner |
Endnu engang tusind tak for dine gode råd - det er virkelig dejligt at der er nogen som gider afsætte tid til at komme med så gode iagttagelser Jeg har faktisk bestilt Dankort-betaling i går, så det skulle snart være på plads, for jeg synes du har helt ret i de ting du siger - tusind tak for responsen! Mange hilsener Tine. |
Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!
farver og live mangeler der på siden ,det er jo tøj i sælger kundeservice siden virker ikke den går på fejl side kontakt side husk der CVR nummer og telefon nummer en linje tekst i produkter , det kan gøres bedre , vis bare skrev hvad lavet af bomul , farver der kunne vælges passer til fest fylder der hurtigt 4 linjer derved er der indhold til søgemaskinerne |
Hej Mikael. Tusind tak for dine kommentarer! Ja, kundeservicelinket er nede i de her dage - jeg har kontaktet Golden Planet så jeg håber de finder en løsning snart. Og det er rigtigt at vi nok skulle udbygge produktbeskrivelserne noget mere. CVR og telefonnummer vil jeg også sætte på kontakt-linket. Mange hilsener Tine.
|
Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!
Hej Tine Jeg har ikke forholdt mig til shop-design mv, men jeg har alligevel nogle kommentarer: Størrelserne skal beskrives bedre - for bukser skriver du livvidde og indvendig benlængde, og det er også fint nok, men jeg mangler hoftevidden. Det samme gælder dine kjoler/toppe, hvor du skriver at brystvidden er 2 x xx cm - det holder ikke - det er ikke ligeligt fordelt på ryg og brystdelen, så du er nødt til at være mere præcis. Det samme gælder i øvrigt bukser og nederdele. I det hele taget savner jeg en mere præcis beskrivelse af størrelsene. Jeg ville som minimum have følgende mål (hvor det er relevant): Brystvidde
Så fandt jeg en produktbeskrivelse: '100 % polyester og 100 % nylon'. Jeg tror du mener, at kjolen er af polyester, og foret af nylon, men så skriv det. Jeg har (desværre) størrelsen til at handle hos dig, men der er så megen usikkerhed om målene, så det er nok ikke relevant. Har du i øvrigt overvejet at tage nogle varer ind, der er syet af naturmaterialer (uld, bomuld, silke)? MVH
|
Kirsten www.kirstensquiltshop.dk
Hej Tine Med hensyn til kundeservice informationssiden, tror jeg måske du er kommet til at vælge "URL" som informations type i stedet for "Text". Prøv at rette den til Text (øverst til venstre når du er inde på informationssiden), og se om ikke det løser problemet. Mvh. Thomas |
E-købmand af guds nåde