Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate og dropship hjemmesider til salg

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er

Jeg skal i gang med et nyt stort projekt, og jeg vil derfor gerne sælge et par af mine mindre projekter.
Jeg vil nedenfor kort beskrive hvert projekt, samt indtjening og besøgstal.

Det er en åben auktion og højeste bud vinder – Jeg forbeholder mig dog retten til ikke at sælge, hvis jeg finder prisen alt for lav.

Beksrivelse af siderne:

AffiliateMarkedsføring.dk
Siden er en guide til affiliate marketing og den benytter sig selvfølgelig af affiliate-links til webhosting, hjemmesider og affiliate netværk.
Der er efter min opfattelse massere af muligheder for at udvikle siden, både med forum, daglige blogs, nyhedsbreve, mm. Det ville bringe meget værdi for brugere og dermed for siden.
Siden er bygget op i Wordpress/Simplepress.
Jeg har kørt siden i 2 måneder og har tjent 1.350,- på de forskellige aftaler hos 4 forskellige affiliate netværk.
Jeg har ikke promoveret siden udover 1 facebook opdatering og i min Amino profil/signatur.
Domænet http://www.affiliatemarkedsfoering.dk/ følger også med i prisen.

Sidens statestik sidste hele måned:

Month

Daily Avg

Monthly Totals

Hits

Files

Pages

Visits

Sites

KBytes

Visits

Pages

Files

Hits

Dec 2010

523

408

77

17

398

115960

529

2406

12651

16241

Skriv til mig med et bud. Siden bliver ikke solgt for mindre end den månedlige indtægt x 12mdr. Dvs:
Mindste bud: 650,-*12 = 7.800,-

VindogStøt.dk
Siden har jeg fået kodet fra bunden og jeg synes selv at konceptet er rigtig godt. Jeg ser et kæmpe potientale i siden, men bruger selv hellere min tid på andre ting og får derfor ikke gjort noget ved at promovere siden.
Der følger en facebook side med som kan ses her: www.facebook.dk/vindogstot
Siden fungere ved at brugeren klikker og gennemføre konkurrencer. Hver uge kan man så se hvor mange konkurrencer der er gennemført og derefter opdatere beløbet der skal gå til velgørenhed.
Sidens indtjening har været på 400,- og den er ca. 2 måneder gammel.
Domænet http://www.vindogstot.dk/ følger også med i prisen.

Month

Daily Avg

Monthly Totals

Hits

Files

Pages

Visits

Sites

KBytes

Visits

Pages

Files

Hits

Dec 2010

173

115

31

11

235

70666

341

963

3583

5389

Jeg sætter ikke nogen mindstepris på denne side, da jeg synes den er svær at bedømme prisen på, potientalet taget i betragtning.

Billigejeans.dk
Siden ligger nr 1 på google når man søger på ”Billige jeans”, samt nr 3-4 stykker når man søger på ”Billige dame jeans”.
Det er en dropship webshop som er bygget op i Magento og som nemt kan modificeres. Der er betalings gateway i form a Paypal, som er gratis, mod et mindre gebyr på hver ordre.
Der kommer en ordre i ny og næ, selvom jeg ingenting gør for at promovere siden, udover profil/signatur på Amino.

Jeg har ikke nogen statestik på besøgende, da den ligger på en server der kun er hosted til webshoppens formål. Denne hosting aftale følger med i handlen, medmindre køber er skarp til at overføre sådanne et system til en ny host.

Jeg skyder besøgstallet til mellem 200-500 besøgende om måneden.

På samme Magento install ligger 2 andre webshops: http://www.bluecare.dk/ og http://www.smyksak.dk/ – Disse køre også på en dropship aftale og kan købes med for bare 2.500,- hvis man vinder budet om billigejeans.dk

Skriv spørgsmål og bud i tråden eller i PB – Jeg glæder mig til at høre fra jer J

Byd løs!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 17:08

Jeg er lidt nysgerrig og kunne godt være interesseret i en af siderne forudsat den rette pris, så jeg følger lige lidt med :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 17:36

Hej Simon.

Ang. billigejeans.dk hvordan foregår forsendelsen af bukserne så?
Ligger du inde med et lager af jeans eller sender din leverandør direkte ud til kunden?

Jeg syntes det er ret billige priser du sælger til. Kan man virkelig tjene noget på det?
Hvilke mærker har du aftaler med?

Hvorfor skulle man flytte siden til anden hosting som du siger? Er der noget i vejen med den nuværende?

Du må gerne sende en PM med fortjeneste på jeans osv.

Ved at Amino.dk ikke vil have vi afgiver bud direkte i tråden hér.

Mvh

Michael Haahr
maler-maling.dk
Billilg maling på nettet

Tilmeldt 7. Mar 10
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 20:42

Hej Michael,

Bukserne bliver sendt direkte fra den tyske dropship leverandør, kunden får automatisk en faktura fra billigejeans.dk. Det eneste du skal gøre er at logge ind hos leverandøren og bestille det som skal sendes til kunden. Det er endda så smart at du kan betale med paypal, som du jo har modtaget pengene fra kunden på.

Hosting aftalen er helt fin og de er meget behjælpelige med support, men nogen har jo allerede en anden hosting aftale til resten af deres hjemmesider, som de måske ønsker samle alle deres sider på.

Jeg skriver en PB til dig med fortjeneste på bukserne :)

Mvh,

Simon

Fra Tåstrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:20

Hej Simon

Du må også gerne smide mig en PB og også hvad du regner med at siden skal koste.

Med venlig hilsen

Yousaf Farooq

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 21:35

Hejsa :)

Jeg vil også gerne høre mere, indkomster, mere statistik osv. Er interesseret i den webshop med jeans.

Send mig meget gerne en PB med mere information.

Mvh

Daniel Lomholt

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 22:03

Er også interesseret i at høre mere om jeans siden.

Kontakt mig på denn@denn.dk 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 22:13

Er også interesseret i jeans siden, men muligvis også noget af det andet.

Kontakt mig på skype: tiiias / msn: zaittam@zaittam.dk eller e-mail ms@onlinefactory.dk

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 7. Mar 10
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 22:35

Jer der har skrevet kontakt info vil blive kontaktet imorgen, da jeg er til noget familie tamtam her til aften.

Jeg kan dog godt besvare indlæg og PB på amino fra mobilen :)

Mvh,

Simon

Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Codepoint Skrevet kl. 01:03
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)