Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af t-shirts og tørklæder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi står i den situation at vi har nogle designs som nu skal sættes i produktion. Vi har ikke nogen erfaring indenfor tøjproduktion og tryk, så derfor vil vi både være lydhør for såvel gode råd, som reelle tilbud.

 

Det vi til at starte med skal have lavet er:

Silketørklæde med tryk i to farver (50-100 stk)

T-shirt i bomuld med tryk i én farve i flere størrelser (50-100 stk)

Senere er planen at flere ting skal sættes i produktion.

Vi mangler både gode råd/tilbud til hvor materialerne skal købes og hvor det skal trykkes.

Alt skal være i rigtig god kvalitet.

 

På forhånd tak.

BorupBorup

 

Tilmeldt 15. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil som en tilføjelse lige nævne at det vi søger her, ikke nødvendigvis behøver være et samlet tilbud på alt hvad vi skal have lavet. Vi vil også meget gerne høre fra folk der kan tilbyde eller give gode råd omkring f.eks. trykdelen eller som kan levere basic t-shirts eller tørklæder.

Mvh.

BorupBorup

Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 37
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære BorupBorup

Jeg kan se det er længe siden I har skrevet dette indlæg, og forhåbenlig er I kommet godt igang med jeres produktion. Hvis ikke, og I er åbne for forslag er jeg er en dansk pige bosiddende i Vietnam.

Jeg samarbejder med dansk virksomheder, små og mellemstore, og hjælper med opstart og produktion her i Vietnam. jeg har en leverandør, der kan levere såvel T-shirt m/u print, tørklæder mm. alt i en meget lækker kvalitet.

Send mig en PM til maredl@hotmail.com så jeg kan se, om det er noget jeg kan hjælpe jer med.

Jeg glæder mgi til at høre fra jer.

Med venlig hilsen

ME-Consult ASIA

 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)