Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad "sælger" du igennem facebook, twitter m.m. ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du succes med salg via facebook, twitter og lignende ? Og hvis ja, hvilke varer/service ydelser sælger du så og hvordan ?

Kender du måske succes historier vedrørende salg via disse medier, som du vil dele her ?

Jeg og sikkert en masse andre, søger inspiration og ideer til salg via sociale medier

Mvh Kim

www.opretgratis.dk gratis annoncering på nettet

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

www.opretgratis.dk:

Hej

Har du succes med salg via facebook, twitter og lignende ? Og hvis ja, hvilke varer/service ydelser sælger du så og hvordan ?

Kender du måske succes historier vedrørende salg via disse medier, som du vil dele her ?

Jeg og sikkert en masse andre, søger inspiration og ideer til salg via sociale medier

Mvh Kim

www.opretgratis.dk gratis annoncering på nettet

Hehe tror du nogen vil fortæl det ?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Yep!

Hæng på, så finder jeg lige mine kampagner frem med keywords, aldersgrupper og andet info, som sælger godt på facebook...

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan da ikke være nogen hemmelighed hvad man sælger ? Så sælger man jo ikke noget hvis det er en hemmelighed vel :-)

Undskyld hr. sælger, hvad kan man købe hos dig ? "sælgeren det vil jeg ikke ud med, da det er en hemmelighed" :-)

Det kunne jo også være, at der var nogen som kendte til en succes historie der kunne skabe inspiration til andre

Mvh Kim

www.opretgratis.dk gratis annoncering på nettet

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

At være synlig for ens kunder, er ikke det samme som at gå i nærmere detaljer om ens forretning. 

Her tænker jeg på, at der brugt mange timer på at opbygge knowhow, ved at finpudse og optimere produkter & markedsføring således at det passer til forretningen & pågældende medie.

Gode råd er derimod altid godt givet ud & taget imod hvilket kan hjælpe en stor del af vejen. 

 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jeg skal meget snart have en annonce på facebook.Annoncens mål er finde folk som er interesseret i videresælge frisørsakse. Jeg skal nok giv flere detaljer, keywords,aldergrupper osv efter jeg har fået oprettet annoncen.

Men annonceteksten kommer noget i retning af:

                                                                            Køb fra mig pris 150 kr INKL. moms

                                                                             Sælge videre  pris 350 -500 kr

 

Facebook eksperter: Har i lyst, er i velkommen til skriv pm til mig for fortælle hvordan annoncen skal oprettes, tekst,keywords osv.

Kan man betale facebook annoncer med Dankort, eller skal det være mastercard ?

 

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

www.opretgratis.dk:

Det kan da ikke være nogen hemmelighed hvad man sælger ? Så sælger man jo ikke noget hvis det er en hemmelighed vel :-)

Undskyld hr. sælger, hvad kan man købe hos dig ? "sælgeren det vil jeg ikke ud med, da det er en hemmelighed" :-)

Confused

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Mine erfaringer med at komme igang med facebook, især i Danmark er ikke specielt gode, da det meste af den hjælp, der er, er meget generel, så har du læst en artikel om emnet i Danmark, har du praktisk talt, læst dem alle.

Jeg har fundet meget mere hjælp, ved at søge efter det på engelsk. Det er som om, der er noget mere åbenhed, når man kommer ud fra Danmarks grænser.

Den generelle holdning er nok, at du kan sælge (næsten) alt, men du evt. kigge lidt på Google. Der kan du finde emner, der bliver søgt meget på, og ud fra det, måske finde nicher der søges rigtigt meget på. Så kan du jo prøve at lave dine annoncer ud fra de informationer.

Personligt kan jeg ikke fortælle dig, hvad der sælger godt lige nu, da jeg ikke har gang i nogle annoncer p.t. Jeg har lidt for travlt med at få sat nogle andre projekter igang.

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

At sælge på Facebook, og have succes med det, kræver flere forskellige ting. En af de vigtigste faktorer der spiller ind, er om dit koncept er det rette, til den slags kundetyper. Kundetyperne på facebook er ofte kunder, selvom du segmentere annoncerne, nogle der skal overtales eller presses til at købe. Dette kaldes af teoretikerne push marketing. Omvendt er Pull marketing, som du Google Adwords fx tilhøre, en anden slags markedsføring fordi kunden allerede søger efter dit produkt og de skal "bare" trækkes ind på dit website.

Hvis du skal sælger produkter til den slags kundetyper, kræver det at dit koncept er ideel til impulskøb. Den anden ting der vigtig, er du har et markedsførings redskab til facebook, der kan tracke hvordan dine annoncer performer. Facebook prøvede for et stykke tid siden en beta version af tracking direkte i deres interface, men tog det af igen (lad os se om det nogensinde bliver lanceret). Hvis du ikke har sådan et redskab, kan det være utroligt svært at finde ud af hvilken annonce der giver salgene. Jeg har arbejdet med nogle systemer, der kan tracke forskellige sub-ider på annoncerne, men det er lidt mere langhåret at sidde og kalkulere med. Et redskab som Socialadstool kan jeg anbefale, det koster, men er det værd hvis man kører stor volume på Facebook.

En anden ting er om din hjemmeside, der modtager trafikken er salgsklar. Alt for mange får ikke lavet split-test på deres hjemmesider, man mener ofte selv som webshopejer, at det ikke kan blive bedre. Er der noget jeg har lært igennem mine 6 år i branchen, så er det, at man aldrig kan forudsige hvad der vil give højest resultater. Det SKAL testes, og herefter kan man træffe de rigtige beslutninger. At "tro" er ikke godt nok, at "vide" er der hvor der tjenes penge.

Opsummering, har du det rigtige koncept, har du de rigtige værktøjer og har du trimmet hjemmesider - så kan du få succes med Facebook big time!

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor kan man ikke betale for facebook annoncer med Dankort `?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)