Hej aminoer. Jeg har kigget på siden adskillige gange, men har ikke oprettet mig før nu. Vi er et lille og meget prisbevidst reklamebureau, som henvender sig specielt til mindre virksomheder. Hvis i har lidt svært ved at overskue mulighederne for brandig m.m. skal i være velkomne til at sende mig en forespørgsel på hvad som helst. Vi laver alt inden for webdesign, tryk, og film (også webvideoer) til superlave priser. Eks. 500 stk. visitkort for 330 kr. + moms og fragt (og evt. layout) eller videoprofil fra 475 kr. + moms Men kig på vores side www.rbmdesign.dk eller smid en mail på info@rbm-design.dk og så får i svar inden for 24 timer (også aften og weekend) Håber jeg hører fra jer. Rasmus - rbm design |
Danmarks måske billigste reklamebureau
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Det er en videoprofil. For et klip á ca. 30 sek. koster det 475 kr. Dertil kommer der så et opstillingsgebyr (lyd og lyssætning m.m.) på 695 kr. pr. dag. Eks. Du ønsker 3 videoprofiler på din hjemmeside og de bliver skudt på én dag: 3*475 + 695 kr. =2120 kr. Priserne er ex. moms og transport (vi er bosat i Næstved/sydsjælland) Hvis man ønsker det, kan vi selv fremstå på filmene, så man sparer transporten. Så skal vi bare have tilsendt et manus. Hvis man har pengene kan vi selvfølgelig også bruge kendte skuespillere. |
Lyder spændende med kendte skuespillere/ansigter. Har du nogle ca. priser liggende, evt. fra tidligere opgaver? |
// Jesper Skov
Der er ikke listepriser på skuespillere desværre. Skuespillere tager den pris de synes og så er det op til os at takke nej eller ja. Et eksempel er Lars Bom, som vi har haft fornøjelsen af, at arbejde sammen med. Han lavede 2 dages optagelser med forudgående forberedelser ganske gratis. Det skal dog siges at det var i forbindelse med et non profit projekt. Omvendt har Casper Christensen tilbudt sin assistance for ikke mindre end 200.000 kr. Så det er lidt op og ned hehe. |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)