Jeg har lavet logoer et stykke tid, og leveret i de ønskede filformater til tryk, internetbrug osv. En af mine kunder er dog rendt ind i et problem. Kunden ville gerne have broderet sit logo på nogen textiler, men hendes broderi-mand skal bruge logoet i en af disse to filformater: .NGX eller .EXP - ingen af de programmer jeg har kan lave den type fil? Jeg har også svært ved at finde en converter der evt. kan.. Og jo mere jeg læser om de to filformater jo mere forvirret bliver jeg. Hvorfor kan ingen af de filformater som jeg har logoet i (.EPS, .SVG, .AI, .PNG, .EXF, .EMF, .PDF, .JPG) bruges til broderingen? Mine andre kunder har aldrig haft problemer med brodering med en af de nævnte formater. Hvad gør jeg lige her - bliver jeg nødt til at fortælle min kunde at jeg ikke er i stand til at hjælpe, skal jeg foreslå at hun forhører sig hos et andet broderisted, eller er der en af jer der kan forklare mig hvordan jeg konverterer til de formater hun skal bruge?
På forhånd tak for evt. svar.
|
Hej
Vi kan bruge alle fil formater til at lave et broderi program efter. Vi anvender .Emb eller .Dst disse filer kan sammenligenes med dem man bruger i smede faget til styring af deres store maskiner.
Broderi fil/program er mere end en normal fil da den indeholder oplysninger omkring hvor maskinen skal lave de forskellige sting på tøjet.
Vi har nogle meget fornuftige priser både på broderi program og på broderiet hvis det skulle være noget :)
Jeg vil gerne hjælpe med at få lavet en fil i de fil typer som du nævner, men ikke før Mandag men smid mig en mail og jeg skal se hvad jeg kan gøre :)
info@tex-tryk.dk