Jeg har en lille distributionsvirksomhed hvor vi tilbyder vores kunder at sende vores varer fra vores lager direkte til deres kunder, og selvfølgelig sende regningen til forhandleren for varen, fragt og administration. Det har altid været sådan at ved en reklamation ombytter vi varen og sender den nye vare ud til forhandleren kunde uden beregning. Nu sige forhandleren til mig at de har krav på at jeg udover fragten tilbage til deres kunde også skal refundere kundens fragtomkostning ind til os! Mit spørgsmål er så om han har krav på det eller det er en forhandling mellem forhandleren og jeg! Jeg kan oplyse at vi ikke har indgået nogen kontrakt hvor denne problematik er nævnt! Har altid gået udfra at måden vi gør det på er kutyme! På forhånd tak for hjælpen! |
Hvem betaler fragtomkostningen ved en reparation, handel mellem Erhverv.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)