Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

A-Kasse for selvstændige

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Skal have meldt mig ind i en A-Kasse for selvstændige. Har kig på Dana og Ase som tilbyder A-Kasse til 433,- og 472,- / mdr.

Hvilken A-kasse har i og hvem ville i anbefale? Er der andre gode på markedet end disse to?

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har selv Ase og dem er jeg meget godt tilfreds med

Men om der er nogen der er bedre og billigere ved jeg ikke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Ingen..idet det er spild af penge.

MvH

Peter

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Jeg kan også anbefale ledernes A-kasse....De er klar med masser af hjælp hvis der skulle være behov for det, den koster ca. 490 kr. om måneden...

Jeg kan stå inde for dem.

Med venlig hilsen

Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Med de nuværende regler er jeg enig med Peter - det er spild af penge i de fleste tilfælde.

/Søren

 

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har da også overvejet at melde mig ud af Ase

Men skulle man komme i den situation at gå ledig er det vel bedre at få dagpenge end kontanthjælp ?

 

Fra Struer
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Personligt er jeg p.t. ved at skifte over til Dana. Har igennem flere år stået i en af de større danske A-kasser for lønmodtagere, men ser nu at det er bedre at benytte en A-kasse for selvstændige. Jeg har kun godt, at sige om Dana og de sendte en konsulent ud, som jeg fik en virkelig god vejledning af. Selvom det jo ikke er nogen fagforening, står jeg i hvert fald med det indtryk, at jeg har fået lige så god service, som hvis det havde været.

 

Med venlig hilsen

Thomas

Sportsstuff.dk - stort udvalg af badehætter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vespa.Forskellen på dagpenge og kontanthjælp er så lille, så du kan samle flasker for

forskellen.

Og for set ikke at tale om, hvor problematisk det er for en selvstændig overhovedet at få

dagpenge.

Systemet for selvstændige er bare så uretfærdigt iht. lønmodtagere.

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg har ikke prøvet kontanthjælp, men ken en som har været på det og han skulle møde op i en "jobklub" hverdag fra 9 til 11 eller 12 til 14 for at sidde og lede efter job på nettet. hvilket man også kan gøre derhjemme

Der vil jeg da sige dagpenge systemet er lidt mere menneskeligt, der skal man da ikke møde op hverdag. Men som sagt jeg overvejer at opsige mit

Men kan ikke finde ud af hvad der er den bedste løsning

Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har i november 2010 meldt mig ud af ASE, da jeg et par gange har haft et par spørgsmål som de ikke kunne hjælpe mig med.. Har været medlem siden 2003, og har IKKE brugt dem til andet.

Det var simple ting til en ansættelskontrakt jeg skulle lave til en ansat, som jeg havde brug for hjælp til..

Jeg har nu meldt mig ind i Kristelig Fagforening for hvis jeg får brug for hjælp en anden gang, så vil jeg kunne ringe ind og få den rådgivning jeg har brug for... Big Smile

KH

Sanne

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)