Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

spørgsmål til køb af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa alle aminoèr   , jeg ved ikke helt om det er det rigtige sted jeg skriver dette spørgsmål ,

jeg står og er ved at købe en fiskeri-hjemmeside, og er lidt i tvivl om hvor meget jeg må betale for sådan en side  , det er ikke en hjemmeside der har noget med salg eller iværksætteri at gøre , men blot en alm hjemmeside der omhandler fiskeri i mit lokal-område , og da jeg ved at der er en del herinde der arbejder og har styr på hjemmeside opbygning osv, tænke jeg at jeg kunne få lidt hjælp herinde

hjemmesiden er her     http://www.kystfiskerihorsens.dk

ud over forsiden som man logger ind på, er der et forum som i kan se , med ca 120 tilmeldte  og ca 15-20 faste bruger  der er inde på siden hver dag .

hjemmesiden er lavet af en amatør/privat-person , så det er ikke noget, der har været en professionel web-designer  indenover .

sælgeren af hjemmesiden vil ha 3000kr for siden ,   

håber på der er en venlig sjæl herinde  der lige  gider  bruge 5-10min på at kigge hjemmesiden igennem   og komme med deres bud/vudering på hvad jeg max må betale for denne side   eller evt andre kommentar

på forhånd tak

mvh kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28

Jeg synes det er en hel fair pris, hvis du gerne vil være fri for at skulle starte op fra bunden selv.

Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 16:33

Virker som en rigtig fin pris.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:38

Hej Kenneth,

Det lyder som en yderst rimelig pris - pænt og overskueligt design også!

/ Thomas

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 18:11

Man får ikke meget for 3000.-, men hjemmesiden ser rigtig fin ud til prisen. At der er nogenlunde gang i forummet er et stort plus. 

Fra odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Skrevet kl. 20:17

kent ok .        vis jeg skal være helt ærlig er det  også mest pga brugerne  og  forumet der køre  at jeg  vil gi så meget for siden , for ellers kunne jeg ligeså godt lave en selv ,  det der tar tid er at få aktive brugere

jeg kender ikke spicelt meget til joomla  cms , men sælgeren har lovet at sætte mig ind i veligeholdelse  osv  af siden  ,,     ellers må jeg jo på et joomla cms kursus 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:22

kenneth madsen:

kent ok .        vis jeg skal være helt ærlig er det  også mest pga brugerne  og  forumet der køre  at jeg  vil gi så meget for siden , for ellers kunne jeg ligeså godt lave en selv ,  det der tar tid er at få aktive brugere

jeg kender ikke spicelt meget til joomla  cms , men sælgeren har lovet at sætte mig ind i veligeholdelse  osv  af siden  ,,     ellers må jeg jo på et joomla cms kursus 

Det er rigtig billigt. Endda med kursus i cms´et. Det er jo alle pengene værd. Køb siden og kom tilbage med spørgsmål om videre drift og lignende...ellers lad være med at spilde vores tid 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 10:20

kenneth madsen:
jeg  vil gi så meget for siden , for ellers kunne jeg ligeså godt lave en selv ,  det der tar tid er at få aktive brugere

What, 3000kr så burde du sku smide en flaske rødvin med fordi han er så flink at give dig til den pris. 

Om du kan lave det selv skal jeg ikke gøre mig klog på, men den ser gennemarbejdet og velstruktureret ud så vil sætte min kugler på bordet og sige det er en rigtig rigtig god pris.

Fra odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Skrevet kl. 10:23

ok jamen det er jeg glad for at høre !

takker for alle svarne ,  og god weekend !!!!!!

mvh kenneth

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)