hejsa alle aminoèr , jeg ved ikke helt om det er det rigtige sted jeg skriver dette spørgsmål , jeg står og er ved at købe en fiskeri-hjemmeside, og er lidt i tvivl om hvor meget jeg må betale for sådan en side , det er ikke en hjemmeside der har noget med salg eller iværksætteri at gøre , men blot en alm hjemmeside der omhandler fiskeri i mit lokal-område , og da jeg ved at der er en del herinde der arbejder og har styr på hjemmeside opbygning osv, tænke jeg at jeg kunne få lidt hjælp herinde hjemmesiden er her http://www.kystfiskerihorsens.dk ud over forsiden som man logger ind på, er der et forum som i kan se , med ca 120 tilmeldte og ca 15-20 faste bruger der er inde på siden hver dag . hjemmesiden er lavet af en amatør/privat-person , så det er ikke noget, der har været en professionel web-designer indenover . sælgeren af hjemmesiden vil ha 3000kr for siden , håber på der er en venlig sjæl herinde der lige gider bruge 5-10min på at kigge hjemmesiden igennem og komme med deres bud/vudering på hvad jeg max må betale for denne side eller evt andre kommentar
på forhånd tak mvh kenneth |
Jeg synes det er en hel fair pris, hvis du gerne vil være fri for at skulle starte op fra bunden selv.