Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefoni til den mindre virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har overtaget en mindre autoforretning med salg og rep. af biler og 2 ansatte.  Har været i gang et år og er ved at have styr på de fleste ting, og har derfor taget hul på om der er noget som kan optimeres, og her falder jeg over virksomhedens telefoni.

For internet, fastnet og fax giver jeg kr. 2700.- i kvartalet i abonnement og så kommer forbrug fra fastnet og fax oveni. - synes det virker dyrt sammenlignet med hvad telefoni og internet koster til private. Leverandøren er i dag TDC.

Hvilke gode alternativer er der til TDC til små virksomheder med omstillings-anlæg?

Håber der er nogen som har nogle gode forslag.

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 15:06

Vejrup:

Hej!

Jeg har overtaget en mindre autoforretning med salg og rep. af biler og 2 ansatte.  Har været i gang et år og er ved at have styr på de fleste ting, og har derfor taget hul på om der er noget som kan optimeres, og her falder jeg over virksomhedens telefoni.

For internet, fastnet og fax giver jeg kr. 2700.- i kvartalet i abonnement og så kommer forbrug fra fastnet og fax oveni. - synes det virker dyrt sammenlignet med hvad telefoni og internet koster til private. Leverandøren er i dag TDC.

Hvilke gode alternativer er der til TDC til små virksomheder med omstillings-anlæg?

Håber der er nogen som har nogle gode forslag.

Prøv at se om Firmafon er noget for dig - www.firmafon.dk

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:56

Giv Fullrate et kald. Jeg kom for nyligt med nogle sparetips på MobilTjek, et af dem omhandler Fullrate og deres tilkøbspakke med fri tale til fastnet og mobil for 149,- kr. om måneden. Mon ikke de har en lignende pakke til erhvervskunder.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)