Hej! Jeg har overtaget en mindre autoforretning med salg og rep. af biler og 2 ansatte. Har været i gang et år og er ved at have styr på de fleste ting, og har derfor taget hul på om der er noget som kan optimeres, og her falder jeg over virksomhedens telefoni. For internet, fastnet og fax giver jeg kr. 2700.- i kvartalet i abonnement og så kommer forbrug fra fastnet og fax oveni. - synes det virker dyrt sammenlignet med hvad telefoni og internet koster til private. Leverandøren er i dag TDC. Hvilke gode alternativer er der til TDC til små virksomheder med omstillings-anlæg? Håber der er nogen som har nogle gode forslag. |
Vejrup:Hej!
Jeg har overtaget en mindre autoforretning med salg og rep. af biler og 2 ansatte. Har været i gang et år og er ved at have styr på de fleste ting, og har derfor taget hul på om der er noget som kan optimeres, og her falder jeg over virksomhedens telefoni.
For internet, fastnet og fax giver jeg kr. 2700.- i kvartalet i abonnement og så kommer forbrug fra fastnet og fax oveni. - synes det virker dyrt sammenlignet med hvad telefoni og internet koster til private. Leverandøren er i dag TDC.
Hvilke gode alternativer er der til TDC til små virksomheder med omstillings-anlæg?
Håber der er nogen som har nogle gode forslag.
Prøv at se om Firmafon er noget for dig - www.firmafon.dk