Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Møde program

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Nogen der har erfaringer med møde programmer og evt. kan anbefale nogen?
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:29
... det er altid godt at starte med noget at spise ...

Nej, undskyld - hvad mener du med mødeprogrammer?

mvh Hans

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 11:57
Tjaa hvordan skal man forklare? En slags udvidet messenger der giver mulighed for at dele word dokumenter, vise powerpoint shows osv. over nettet. Altså holde et hel møde online..
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 17:57
Skype kan de fleste af de ting du søger...

Dog må du hvis der skal vises forskellige filer, sende dem rundt til deltagerne i mødet.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:15
Hej, der er masser af programmer derude. Bare søg på web møde software eller web konference og den slags i google.

Jeg har prøvet en del forskellige, og de virker grundlæggende godt alle sammen! Måske er Microsofts løsning den lækreste jeg har prøvet. Kan dog ikke huske hvad den hedder eller hvem der sælger og supporter den, men det kan man sikkert søge sig frem til også. 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 10:58
Ville jeg mene msn godt kan gøre. Du kan sætte den til at vise dit desktop og så kører dit slice show, word eller hvad det nu er :-)

Kan ikke huske hvad funktionen hedder i msn, sidder og bruger communicator på jobbet, som kan det samme, har brugt det før og kører fint, har dog ikke erfaring med at gøre det på msn andet end vi prøvede det engang, hvor vi kun var 2, om der kan være flere af gangen osv. må du lige undersøge.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)