Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil lave webshop igen, er der nogen som er gode til at lave shops og vil komme med et tilbud...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa jeg vil gerne ha lavet en webshop igen, nogen gode råd til hvor det er godt at få den lavet og hvilken man skal vælge?

Benjamin

Shape the future, or die trying 8-)

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 21:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Laver det i PrestaShop. Jeg vil godt lave det fordi hvis du ikke vil for billige pengen. Big Smile Skrive en PM hvis jeg skal hjælpe dig.

Lille dansk linkkatalog | Tilføje dit link her Big Smile

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 04:53

Hej Benjamin

Vi har i hvert fald lavet en hel del baseret på det super fede system Magento. Vi kan også lave een til dig til kun 9.995,- inkl. hosting og betalingsgateway første år. Se evt. mere om vores service på http://getashop.dk

Fra Århus
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:04

Jeg vil sige god for open source løsningen Magento. Vi har lige brugt den til vores webshop www.sleek.dk . Magento er også blevet skamrost af stort set hele internettet :) Vores deisgn er hjemmestrikket. Men du kan også betale dig fra det, til forholdsvis billige penge, da magento er smart opbygget.

Min webshop: www.sleek.dk - Dansk mikromærke der designer t-shirts med store motiver.

Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 20:50

Vi opsætter Magento-shops med et tema for 6500,-. Vi kan sammen finde et tema der passer til din shop, og så skal du blot lægge produkter op, så er du køreklar. Se mere om vores Magento-webshop løsning.

Full-service webburea: WebPilots.dk

Fra Låsby
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Kagedeko Skrevet kl. 21:19

Kan anbefale www.infoserv.dk - de laver nogle fine hjemmesider og er virkelig flinke. :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)