Køb domænet twilight-danmark.dk og brug det som hovedomæne, og dit nuværende som C-name så opnår du en bedre performance på ordet Twilight Det optræder dog tilpas mange gange så effekten er ikke himmelråbende, men kan rykke lidt. Der er sikkert flere ting, men den eneste jeg lige faldt over her lige inden sengetid.
Din skrift er ok læsbar fordi den er stor, så behold den gerne for min skyld. du kunne evt. skifte overskrifterne til en arial bold, som du bruger et enkelt sted, for at give lidt dynamik til siden. af en eller anden grund bliver siden ved med at loade! der er i hvert tilfælde "timeglas" på cursor og i faneblad (i min chrome) |
SEO-manden:Sasa Kovacevic:Køb domænet twilight-danmark.dk og brug det som hovedomæne, og dit nuværende som C-name
så opnår du en bedre performance på ordet Twilight
Det optræder dog tilpas mange gange så effekten er ikke himmelråbende, men kan rykke lidt.
Der er sikkert flere ting, men den eneste jeg lige faldt over her lige inden sengetid.
Din skrift er ok læsbar fordi den er stor, så behold den gerne for min skyld.
du kunne evt. skifte overskrifterne til en arial bold, som du bruger et enkelt sted, for at give lidt dynamik til siden.
af en eller anden grund bliver siden ved med at loade! der er i hvert tilfælde "timeglas" på cursor og i faneblad (i min chrome)
Hej SEO manden. Grunden til, at den loader hele tiden er fordi der er en CHAT på forsiden. Kan dette ordnes på en måde?
Tak for dine råd!