Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate website om iPhone 4 sælges - inkl. 600 nyhedsbrevsmodtagere!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor langtid er de 3000 kr. tjent over?

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 23:24

WooX - Dennis:

Tak for din besked.

Pengene er tjent i løbet af et par måneder - især i den tid, hvor vi arbejdede med Facebook fansiden indtjente siden en del penge.

Mvh Alexander

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:26

Alexander Langhede Andersen:

WooX - Dennis:

Tak for din besked.

Pengene er tjent i løbet af et par måneder - især i den tid, hvor vi arbejdede med Facebook fansiden indtjente siden en del penge.

Mvh Alexander

Hvis jeg skulle overtage siden ville jeg ikke benytte manuelt arbejde så som Facebook, derfor har jeg ekstra meget interesser i hvordan de organiske besøgende kommer ind.

Kan I evt. sende en oversigt over de mest benyttede ord som leder til siden fra de forskellige søgemaskiner. For eksempel for den sidste måned. Hvilke ord er der brugt, samt hvor mange besøgende har disse ord givet.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 17:14

Hej!

Jeg vil bare lige sige, at BilligiPhone4G.dk stadigvæk er til salg. Den sælges billigt, hvis du er med på en hurtig handel Smile

Mvh Alexander

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 13:06

Vi vil gerne have solgt siden hurtigt nu, så vi kan komme videre med vores andre projekter, og derfor er vi villige til at gå ned i pris. Det første bud på mindst 3.000 kr. vinder auktionen!

Dette er efter vores mening en rigtig god pris, når man tænker på, hvad der er med i handlen:

- Et flot website med et unikt design

- Over 80 unikke artikler

- Nyhedsbrev med ca. 600 tilmeldte

- Facebook fanside med næsten 400 fans

- En flot underside med konkurrence som denne

Kort sagt er der virkelig mange muligheder for at tjene rigtig mange penge på BilligiPhone4G.dk, og salgsprisen vil hurtigt kunne tjenes mange gange hjem igen, når man tænker på, at affiliate netværkene giver godt 500 kr. pr. iPhone 4, som man formår at sælge.

Potentialet er kæmpe stort, og derfor ærgrer det da også os, at vi ikke selv har muligheden for at drive siden videre, men når dette nu er tilfældet, så håber vi virkelig at finde en anden, der kan få gavn af sidens store potentiale Smile

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)