Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor søges.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er på udkig efter en revisor til et interesserent selskab med 2 ejere(50/50). Vi vil selv stå for indberetning af kvartal moms og bogføring hver måned. 

Vi skal have lavet et årsregnskab og der skal indberettes overskud/underskud på hver vores selvangivelsen og hvad der ellers hører med til et I/S. Det bliver en fastopgave, så det er ikke kun et engangstilfælde.:)

Vi søger et tilbud på ovenstående. Send mig en PM, hvis det har interesse, så tager vi den derfra.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 18:35

Har du prøvet at hente tilbud fra de store revisionskoncerner? De kan ofte komme med gode tilbud der passer ovenstående. Derudover er de ofte heller ikke dyre end de små.

Mvh
PLI | Affugter

Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:51

Tak for svar, jeg ser mig om:)

God aften!

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 18:53

Hejsa

Du er velkommen til at sende mig en PM omkring størrelsen på din opgave og fortælle lidt flere detaljer om hvad i laver, bilagsmængde mv. :)

Så er jeg sikker på, at vi kan finde ud af noget

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

P L I:
Har du prøvet at hente tilbud fra de store revisionskoncerner? De kan ofte komme med gode tilbud der passer ovenstående. Derudover er de ofte heller ikke dyre end de små.

Der må jeg indrømme, at jeg som hovedregel oplever de store revisionsfirmaer som værende markant dyrere.

En opgave som denne kan nemt klares af en dygtig bogholder.

/Henrik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)