Hej, Jeg skal have lavet en tekst i pdf og har downloadet to gratis programmer til at lave pdf. Men jeg kan ikke rigtig åbne en fil. Programmerne jeg har downloadet hedder: - ActivePDF - PDF995 Nogle der kender de programmer og kan hjælpe mig?? |
PDF programmer??
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
|
Hey Lojmann :) Nej jeg vil lave min egen PDF fil... Nu har jeg fundet ud af at "konvertere" en wordfil over i pdf.. men ville gerne kunne sidde og lave den i pdf selv.. hvis man kan? :s |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Kender ingen gratis programmer der kan gøre det... |
hej igen, Nu har jeg prøvet med forskellige programmer, og fandt en god metode at konvertere word fil til pdf. Det fungerede fint, indtil jeg fandt ud af, at det program jeg brugte kun giver 10 gratis konverteringer og derefter kommer der vandmærke... UFEDT... Kender I så et godt og simpelt konverteringsprogram?? |
Den installere sig selv som en printer, så du går bare op i word og vælger print - cutePDF og vælg en placering hvor pdfen skal gemmes. |
|
for what it's worth: Hvis du bruger OpenOfficeWriter eller en af de andre programmer i suiten så har du direkte mulighed at eksportere det fil du arbejder på som PDF- det er indbygget. Og det kan også læse MS Word filer. BigTime! hth, /T. |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)