Det tyder på, at mænd er bedre til at tjene penge i deres business end kvinder. Men er det nu også den helt sande virkelighed - mangler vi kvinder ikke bare værktøjerne til at performe bedre??
Det handler jo bare om at skabe platformen til vækst og skrue op for det kommercielle blus. Og jo, det KAN gøres på en feminin måde, så der er plads til ens værdier og fokus på at sælge med nydelse.
Så kære kvinder, jeg har udarbejdet en guide "7 SKØNNE genveje til at sælge med nydelse". Den kan du modtage GRATIS på www.femininesalespower.dk, hvis du tilmelder dig mit nyhedsbrev her i januar 2011.
Lyder det ikke herligt?
Mange hilsner, Louise Schubert fra Feminine Sales Power
Ikke for at tale ned til kvinder når det handler om at sælge sig selv, men jeg kender kvinder som bare har et super produkt, masser af penge til markedsføring , men som ikke rigtig tør uden at man nærmest skal undskylde for sig selv, eller sovse det ind i 1000 følelser :-)
DER kan i sgu lære noget af mænd, bare tag for jer af retterne, så skal vi nok også arbejde videre med vores feminine sider :-)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.