Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

internetsider til import af fiskegrej

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa på amino jeg vil lige høre om der er nogen herinde der kender nogle gode side til at impotere fiskegrej igennem altså         china whole sale store

jeg kender dh gate og har handlet der en del , men syntes  bare at det efterhånden er blevet meget dyrt derinde

så kender jeg alibaba.com/aliexpres  ,  men er den ligeså sikker at handle på som dh gate  ??                        (jeg tænker på det med at pengene først bliver frigivet til sælger når kunden har modtaget og godkendt varen )

nogen der har erfarringer med at handle på  alibaba.com????

eller nogen der kender andre  ligende china whole sale stores  til import af grej ??????????

på forhånd tak  

mvh kenneth

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:25

Hej Kenneth,

Er det noget specialt fiskegrej du er på udkig efter?

Har du prøvet ved nogle af de danske grossister såsom: Normark, Svendsen Sport etc. først?

Mvh.

Krsitian

Kristian Ole Rørbye

Fra odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Skrevet kl. 14:55

det er blink wobler hjul stænger etc   tilbehør

det med dansk grosist har jeg ikke prøvet ,        . men jeg er næsten sikker på at det ikke kan betale sig.     da det ikke er spicelt store beløb jeg køber ind for af gangen ,

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 15:01

Nogle grossister er ikke så store, men kan sagtens sælge dig noget til rigtig gode priser. Prøv ham her www.fdoutdoor.dk - ham har jeg handlet en del med. Så behøver du heller ikke at rode med fragt fra Kina og told :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Skrevet kl. 10:10

ok vil jeg prøve !!

høre stadigvæk gerne fra andre der kender til  china wholesale stores   

evt erfarring med at handle igennem alibaba/aliexpres ???????????

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:23

Da jeg havde denne webshop med salg af fiskegrej (har solgt den nu) prøvede jeg et par gange at købe fiskegrej over alibaba og uden de store problemer. Det du skal være opmærksom på er selve told delen, der hurtigt kan komme til at æde hele den besparelse der er ved at handle med lande i Asien.

Mit råd ville være at finde et restlager eller en grossist i Danmark der i forvejen har gode erfaringer med handle af fiskegrej fra Asien og så forhører dig her om du ikke kan få nogle fordelagtige priser.

Mvh.

Kristian

Kristian Ole Rørbye

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 20:05

Skal du forhandle karpegrej? For der kender jeg nogen, der til en fornuftig pris, kan skaffe nogle af de rigtig gode og store mærker.

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Skrevet kl. 20:57

nej det var nu mere kyst  og å   grej og diverse endegrej wobler osv

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 21:45

kenneth madsen:

nej det var nu mere kyst  og å   grej og diverse endegrej wobler osv

OK - må man spørge hvad dine normale ordrer ligger på?

Fra odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Skrevet kl. 19:54

alt fra 500-4000   det lyder ikke af så mange penge og er det heller ik ..  

men  jeg har ikke haft mulighed for at   få et banklån til en evt opstart af webside / import             så jeg  har valgt at  startet   med at bestille  mindre partier , og  så sælge dem  , og  så på den måde    få skrabt stille og roligt sammen  .    en langsomlig proces  ,           men det går da stille og roligt frem af ,  

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)