jeg har siden august haft en regning jeg har glemt og betale, nu er der tilskrevet rente. |
Der er sikkert også røget rykkergebyrer mv. på din oprindelige faktura - så derfor kan dit skyldige beløb hurtigt stige voldsomt!
Der er sikkert også røget rykkergebyrer mv. på din oprindelige faktura - så derfor kan dit skyldige beløb hurtigt stige voldsomt! |
Det passer ca med 8,5% pr. måned 1700*1,085^5=2556 2556-1700=856 Hvis de 8,5 er p.a. (pr. år) kan det være det meste er rykkergebyrer. Eller måske er der en fejl på fakturaen. Kan du ikke bare scanne den og overstrege dit navn og fakturanummer og lade os se på det? |
det må jeg lige se om jeg ikke kan gøre imorgen når jeg kommer ned i min butik, da jeg ikke lige har scanner her hjemme.... men ellers må jeg google for mener også at p.a. er pr. år og der er jo ingen der kan beregne en rente pr måned med 8,5.... det nægter jeg at tro |
p.a.=pro anno=pr. år Så det har du helt ret i. Prøv lige at kontakt virksomheden og få forklaret sammenhængen og skriv så deres svar herinde. God nat :) |
Skal jeg gøre.... god nat |