Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af plasticmateriale (PCL) fra Kina - hjælp søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

Jeg er blevet forelsket i plastmaterialet PCL der har et lavt smeltepunkt, er biologisk nedbrydeligt og derfor godt til at lave prototyper af i hjemmet.

Har nu fundet en kinesisk forhandler der ser ud til at kunne levere i de mængder jeg er interesseret i og som har følgende godkendelser ifølge deres hjemmeside:

A&V (authentication and verification) hos alibaba.com
og
A&V by CCIS (PRC) - skulle stå for China Credit Information Service
(link her: http://img.alibaba.com/others/zhongchengxin_credit.html)

Det er denne hjemmeside jeg har funder produktet på: http://esun.en.alibaba.com/

Jeg har desværre ikke det store kendskab til hverken alibaba.com eller CCIS, så hvis der er nogen der kan hjælpe mig med om disse ting overhovedet er noget værd vil det være herligt! Er lidt paranoid og med et domæne der hedder alibaba.com kunne man jo let blive bange for de fyrretyve røvere.

Anyways, hvis og når jeg finder en forhandler jeg stoler på, så skal jeg jo også have klaret transport og fortoldning etc. Er der ligeledes nogen der ligger inde med et par hurtige links til hvor jeg kan læse mere om dette? Jeg vil i første omgang forsøge mig med mellem 20 og 40 kg af materialet og mindre hvis det er for dyrt.

Håber der er nogen der sidder derude med viden der kan hjælpe, selvom det vistnok er lidt af en niche.

Venlig hilsen

Esben

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12907
Skrevet kl. 12:02

Hej

Mit råd er at holde dig væk fra kinesiske producenter da du aldrig ved hvad du får, i øvrigt kan du få PCL i Europa og USA fra seriøse producenter.´ Her kan du se nogle af producenterne.

http://www.ides.com/generics/PCL/PCL_suppliers.htm 

Hos Perstorp kan du faktisk få gratis prøver såfremt du betaler kurerfragten. 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:27

Hej Esben.

Jeg kan være behjælpelig med følgende:

1) Jeg kender en dansk gut der bor i Kina, som før har fundet leverandører til andre der leder efter et specielt produkt, så ham kan jeg spørge.

2) Jeg er speditør og kan stå for transporten hjem fra det land du nu vælger at skulle importere fra, samt hjælpe til mht. hvad der kræves for at kunne importere.

Mange gode hilsner

/Sune

ics@forwarder.dk  / tlf: 23235786

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24

Hej Ravn

Tak for hjælpen, jeg har kontaktet Perstorp omkring priser og sample, så må vi se :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:26

Også hej Sune

Tak for dit tilbud! Jeg hører lige i EU først, hvis det viser sig at der er er meget salg i det og at jeg derfor skal bruge større mængder vil jeg meget gerne have lov at kontakte dig på et senere tidspunkt :-)

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:17

OK. Du råber bare op ! Kan også hjælpe dig med kurerfragten indenfor EU hvis du skal have nogle prøver hjem...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)