Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt virksomhedsnavn?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 16. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er "Jørgensen & Pedersen – Rådgivning og Løsninger i Økonomistyring SMBA" et godt navn til vores virksomhed

Det er meget lige til og ikke så meget fnidder og sjove ord. 

Hvad synes I?

Vi laver omkostningsfordeling, strategi, projektstyring, budgetforbedringer mv.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 18:47

Jeg vil gøre det betydeligt kortere. Udfordringer for Jer som Jeg ser det er det meget tekniske fokus navnet har. Måske noget mere mundret kunne være en god idé.

Mvh
PLI | Affugter

Fra Ullerslev
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:46

Det var et meget langt navn. Måske I skulle forkorte Jørgensen & Pedersen til JP. Forkortelsen SMBA skal den med og i givet fald hvad står det for?

Hilsen Lisa

www.legetanten.dk - Salg af trælegetøj

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:08

Til Lisa,

Forkortelsen SMBA er en virksomhedsform, ligesom f.eks. ApS.

Så den kan desværre ikke undgås Smile

Fra Horsens
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:07

Altså Jørgensen & Pedersen, som navn vil være en idé. Dog skal Rådgivning og Løsninger i Økonomistyring SMBA, ikke stå som navn, men mere som en undertekst, ellers vil det desværre for langt.

Det er dog lidt en ærgerlig ting, at jeres navne er så mainstream. Hvis i f.eks. hed Skibskov & Krapsballe, ville folk hurtigere huske jeres navne, fordi de er speciel og i ville hurtigere skille jer ud.

Mhv Patrick

Fra Randers
Tilmeldt 16. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 07:55

Jeg takker for svarene alle sammen. Umiddelbart har vi lavet navnet kortere, så virksomheden nu skal hedde JP Økonomistyring. Heller ikke noget, som man husker, som Amino eller Google, men det er heller ikke ambitionen. Det er mere at lave at have en indtægt ved siden af studiet ved at tilbyde nogen af de unikke kompetencer, som vi har opnået igennem flere års arbejde,

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)