Hvem kan lave sådan nogle til helt fornuftige penge ? Altså vi snakker helt alm str spillekort med eget logo/design på Design med holdbillede kan ses her De kan snakkes om at i får jeres logo på som en form for sponsorat På forhånd tak Claus Rasmussen ansvarlig for HBCFAN.DK |
Spillekort med eget tryk ... hvem kan
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Anyway... Hvor mange sæt skal der laves? Hvem laver designet? Har du styr på om materialet er "lovligt"? Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
jeg har lavet spillekort til et par kunder... det er rigtige spillekort, hvor du kan få trykt på bagsiden.. er det sort/hvid vi snakker om, eller skal du have et billede på bagsiden!? Det kan vist lade sig gøre hvis man kommer op på 1000 dæk eller der over.. skriv hvis du er interesseret.. hilsner, Steph |
Udgifterne skal jo holdes helt nede. Designet skal jeg nok selv lave Hvad mener du om matrialet er lovligt... har snakket med klubbens pr chef og han siger jeg gerne må bruge holdbilledet og de andre billeder er nogen jeg selv tager så der skulle vel heller ikke være noget der.. Mvh. Claus |
du skal ikek hænge mig op på prisen, men det var måske noget jeg kunne undersøge for dig.. hilsner, Steph |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)