Svensker med interesse for web-handel søges! Det kan enten være som studiejob eller som deltidsjob. Vi har kontor i Nivå. Arbejdet vil bl.a. omfatte oversættelser, kundeservice, marketingsaktiviteter og andre opgaver relateret til opstart og udvikling af en web-shop i Sverige med salg af musikinstrumenter og undervisningsmaterialer. Send en mail til Henrik på HR@best-music.dk, hvis du er interesseret - se også www.musikinstrumenter.net ***************** Har andre erfaringer med web-salg i Sverige ? Det sker selvfølgelig med svensk domain, 100% svensk sprog-version, svenske tlf nr + kontoradresse, svensk kundeservice etc - udover disse "selvfølgeligheder" har andre så gode/dårlige erfaringer med opstart i Sverige ? |
Hej Henrik
Jeg har en del erfaring og endda også med musiker
Jeg har www.alt-til-din-fest.dk og www.allt-till-din-fest.se
Jeg har 700 musikere tilknyttet i det danske site og 104 i det svenske (det er kommet online for et par måneder siden)
Jeg sender dagligt mails ud til alle musikerne, så måske et samarbejde af en slags kunne være intressant.
Jeg har fundet en svensk ambassadør, som jeg har givet 20% af overskuddet på det svenske koncept.
Han står for at holde siden ved lige, promovere konceptet, og desuden har vi et online support modul hvor han kan yde support til svenskerne hver gang han er online.
lad høre fra dig