Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svensker søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Svensker med interesse for web-handel søges!

Det kan enten være som studiejob eller som deltidsjob. Vi har kontor i Nivå.

Arbejdet vil bl.a. omfatte oversættelser, kundeservice, marketingsaktiviteter og andre opgaver relateret til opstart og udvikling af en web-shop i Sverige med salg af musikinstrumenter og undervisningsmaterialer.

Send en mail til Henrik på HR@best-music.dk, hvis du er interesseret - se også www.musikinstrumenter.net

Har andre erfaringer med web-salg i Sverige ? Det sker selvfølgelig med svensk domain, 100% svensk sprog-version, svenske tlf nr + kontoradresse, svensk kundeservice etc - udover disse "selvfølgeligheder" har andre så gode/dårlige erfaringer med opstart i Sverige ?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 12:55
Hej Henrik

Jeg har en del erfaring og endda også med musiker

Jeg har 700 musikere tilknyttet i det danske site og 104 i det svenske (det er kommet online for et par måneder siden)

Jeg sender dagligt mails ud til alle musikerne, så måske et samarbejde af en slags kunne være intressant.

Jeg har fundet en svensk ambassadør, som jeg har givet 20% af overskuddet på det svenske koncept.

Han står for at holde siden ved lige, promovere konceptet, og desuden har vi et online support modul hvor han kan yde support til svenskerne hver gang han er online.

lad høre fra dig

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

Tilmeldt 21. Oct 06
Skrevet kl. 13:11
Hej Jesper,

Ser alletiders ud, det du har gang i. Vi kommer til at køre det selv, men skal trække på lokale erfaringer, da det jo ikke bare er at kopiere alt til Svensk og så tro, at det virker fra dag 1. Kunne være interessant at snakke videre om noget samarbejde af den ene eller anden slags - jeg kan lige sende dig en PM .

Det supportmodul du omtaler er det a la Martin T''s tidl Supportfighter eller ?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 13:14

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

Tilmeldt 21. Oct 06
Skrevet kl. 15:50

Interessant med providesupport - er det noget kunderne/de besøgende også bruger i praksis ?

Andre der har haft prøvet lykken i det Svenske ?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 16:12
Hej Henrik

Det er stadig lidt begrænset hvor mange der bruger det, men jeg tror at den type support kommer mere og mere frem.

Jeg kigger altid hvis jeg kan finde en livesupport knap på hjemmeside, hvis der er noget jeg er i tvivl om, for jeg ved at jeg så kan få svar med det samme.

Desuden giver providesupport dig et fantastisk admin modul hvor du kan:

• Se alle brugere der er på dit site (hvor har de været og hvor lang tid har de været der)

• Hvor kommer de fra før de kom til dig (dermed kan du se hvad de har skrevet i google for at finde dig)

• Du kan pushe en chatbox ud til en bruger hvis du kan se han har problemer med noget (!ikke altid en god ting)

• Der kan oprettes forskellige brugere og forskellige afdelinger (i mit tilfælde har jeg 4 sprog som man kan vælge at få support på)

Ja, man skulle tro jeg fik procenter eller var ansat som sælger, men det er et af de aller bedste softwarekøb jeg har lavet på nettet. Vel at mærke til 550 kr for et års licens.

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)