Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konverteres til Wordpress?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har denne side, der indoholder et kompliceret søgesystem og en udemærket brugerflade.

Jeg er ikke selv programør eller designer og vil derfor hører om der er nogen der ved om siden kan konverteres til Wordpress så man selv kan lave om på design osv. tilføje widgets osv.

Mvh Emil

Læs mere om Kovacevic & Reinholdt

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 22:04

Emil Reinholdt:

Hej Amino.

Jeg har denne side, der indoholder et kompliceret søgesystem og en udemærket brugerflade.

Jeg er ikke selv programør eller designer og vil derfor hører om der er nogen der ved om siden kan konverteres til Wordpress så man selv kan lave om på design osv. tilføje widgets osv.

Mvh Emil

Må vi se siden?

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Tilmeldt 10. Mar 10
Skrevet kl. 22:23

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 23:11

Det er jo bare et spørgsmål om budgettet.  Man kan sagtens lave en søgefunktion og en database der virker i WordPress. Hvis I har PSD-filer kan designet sagtens laves til WordPresss template, det er intet problem.

Jeg er "wordpress-mand" og vi arbejder til dagligt meget med wordpress, men inden I kaster jer ud i at konvertere det hele til wordpress bør I virkelig overveje fordele og ulemper og hvad I vil med projektet.

Umiddelbart er søgefunktionen alt for basic. Hvis jeg vælger busrejse skal jeg ikke senere have muligheden for at vælge sydamerika. Hvis jeg vælger temperatur "frost" er der ingen grund til jeg senere kan vælge Marokko i juli osv osv. 

Når I skriver om budgetter så er det jo meget individuelt hvad der er billigt og dyrt for folk, det bør inddeles i prisklasser i stedet for billigt, dyrt osv.

Uden det skal lyde for hårdt bærer siden lidt bræg af at skulle virke frem for at skulle virke optimalt, og jeg tror det er meget svært at lave en succesfuld rejsesøgeside hvis f.eks. søgefunktionen ikke fungerer ordentligt.

Jeg håber I kan bruge mine inputs positivt.

Tilmeldt 10. Mar 10
Skrevet kl. 23:17

Det er korrekt. Lige bortset fra at man godt kan være placeret et sted i sydamerika og derfor er busrejser ligeledes være relevant. men ja.

Hvis du skulle komme med et bud på hvad det ville koste for dig at lave det?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 23:42

Emil Reinholdt:

Det er korrekt. Lige bortset fra at man godt kan være placeret et sted i sydamerika og derfor er busrejser ligeledes være relevant. men ja.

Hvis du skulle komme med et bud på hvad det ville koste for dig at lave det?

Hvis det er meningen man skal kunne søge fra andre steder end Danmark og man ikke angiver udrejsested giver det jo ikke meget mening at have "rejsetid". 

Hvis man er placeret i sydamerika men ikke kan angive udrejsested giver hverken rejseform eller rejsetid mening. Hele den matrix skal virkelig tænkes igennem og alle funktioner og muligheder skal skrives ned og der skal opsættes regler for hver enkelt søgefelt, udover der skal tilføjes udrejsested hvis det ikke altid er Danmark (?).

Jeg må indrømme at jeg ikke aner hvor lang tid det vil tage at lave sitet om det WordPress. Hvis I bare vil bruge nuværende søgefunktion som ikke er drupal specifikt (?) skal der eventuelt laves et plugin til at håndtere jeres rejseudbydere, men skal hele søgefunktionen laves forfra tager det meget længere tid.

Jeg ved det er lavet i Drupal (talte med Sasa på et tidspunkt da jeg gav ham et par råd omkring bjjgi.dk over skype) men jeg ved ikke hvor meget der er Drupal specifikt hvorfor det er svært at komme med et bud.

Progammeringsmæsigt er vi fuldt booket i januar og hele februar (med overtid) men jeg vil da gerne komme med nogle inputs og eventuelt hjælpe jer godt på vej. Du er velkommen til at smide en mail på tf@webcoders.dk. Vi kan bookes igen fra starten af Marts men projektet kunne jo sagtens planlægges og være klar til udvikling når vi igen har tid i kalenderen.

Under alle omstændigheder giver jeg gerne et par gode råd med på vejen, bare send en mail.

God nat :)

Tilmeldt 10. Mar 10
Skrevet kl. 23:54

Tak for feedback. Jeg tager lige en snak med sasa om det.

Mht. rejse tid og udrejse så angiver udrejsedestinationen jo sig selv alt efter hvor du er placeret og søgningen tager så udgangspunkt i det. så jeg kan ikke helt gennemskue hvorfor det er et problem.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 00:10

Emil Reinholdt:

Tak for feedback. Jeg tager lige en snak med sasa om det.

Mht. rejse tid og udrejse så angiver udrejsedestinationen jo sig selv alt efter hvor du er placeret og søgningen tager så udgangspunkt i det. så jeg kan ikke helt gennemskue hvorfor det er et problem.

Måske der er noget jeg har misforstået, men hvor kan du se hvor jeg ønsker at rejse fra? Da jeg boede i Danmark og havde 3 mobilt bredbånd (for nogle år siden) fik jeg altid vist svenske reklamer da jeg havde en svensk ip

Så hvis man ikke kan angive hvor man rejser fra kan I ikke vide det med sikkerhed hvorfor det er svært at udregne rejsetid.

Udover det er det vel ret standard eksempelvis at vælge om man vil rejse fra kastrup eller billund hvis det er fly, eller kolding, Fredericia, svenborg etc hvis det er busrejse.

Så jeg vil altid mene man skal have udrejsested med i en rejsesøgning hvis den skal virke optimalt. Det er i hvert fald noget i bør have med i jeres overvejelser når I tænker løsningen igennem.

Hils Sasa. 

Og nu er det vist også sengetid :) God nat!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)