Skal til at lave nogle ting om på min shop og kunne i den forbindelse godt tænke mig nogle gode ideer til hvad i eventuelt ville lave om. Jeg skal til møde med designer på tirsdag og har en del ting som jeg ved der skal laves. Så vil i være søde at kigge på min shop og eventuelt give mig lidt feedback i form af design muligheder, struktur osv.? |
Vil gerne give lidt kritik og forslag til forbedringer af dit design.
Din vandrette menu er alt for tæt pakket, så det kunne være en ide at få lidt mere luft i den samt eventuelt gøre menuen lidt større.
i chrome er den helt galt med udseendet på din søge bar, så den skal du vist også lige have kigget lidt nærmere på..
Din baggrund er hellere ikke særlig passende, ikke at den er grim, men den passer bare ikke lige ind i en trælast hjemmeside..
Kan godt lide dit mellemrum mellem dine elementer i højre side, men undre mig lidt over for du ikke har det ved kundevuderinger også.
Dine runde hjørner er meget kantet hvilket få dit projekt til at virke mindre seriøst end det fortjener.
Ind med nogen større og bedre billeder i en flot opløsning som fanger brugerens opmærksomhed...