Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til re-design

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal til at lave nogle ting om på min shop og kunne i den forbindelse godt tænke mig nogle gode ideer til hvad i eventuelt ville lave om.

Jeg skal til møde med designer på tirsdag og har en del ting som jeg ved der skal laves.
Men det er altid rart at få noget konstruktivt fra jer aminoer.

Så vil i være søde at kigge på min shop og eventuelt give mig lidt feedback i form af design muligheder, struktur osv.?

www.byg-til-lavpris.dk

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 20:22

Vil gerne give lidt kritik og forslag til forbedringer af dit design. 

Din vandrette menu er alt for tæt pakket, så det kunne være en ide at få lidt mere luft i den samt eventuelt gøre menuen lidt større.

i chrome er den helt galt med udseendet på din søge bar, så den skal du vist også lige have kigget lidt nærmere på..

Din baggrund er hellere ikke særlig passende, ikke at den er grim, men den passer bare ikke lige ind i en trælast hjemmeside..

Kan godt lide dit mellemrum mellem dine elementer i højre side, men undre mig lidt over for du ikke har det ved kundevuderinger også.

Dine runde hjørner er meget kantet hvilket få dit projekt til at virke mindre seriøst end det fortjener. 

Ind med nogen større og bedre billeder i en flot opløsning som fanger brugerens opmærksomhed...

......

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 20:29

Hej Camilla

Jeg er meget tilfreds med siden og designet. 

Mvh.

Kristian Lim Andersen

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 20:51

Jeg ville anbefale siden i måske reklamerer med billige priser fremhæve dette og lave evt en katalog så folk kunne bladre igennem dem lissom bilka har osv.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 15:56

Ok tak, det var også nogle af de ting jeg selv havde tænkt mig...Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45

Nu har jeg ikke lige tid til at læse de andres ting igennem, men her er lidt af det der falder mig i øjnene:

1. Søgefeltet skaber sig lidt i Safari browseren - der skal nok ses lidt på koderne og så er det hurtigt fixet :)

2. teksten på forsinde (øverst) fanger slet ikke - tvivler på at der er nogen der læser den. Brug i stedet et billede med lidt større tekst eller evt. en slider med diverse tilbud. Bare noget der er lidt mere interessant :)

3. pop-up-billederne på produktsiden kunne med fordel være i en såkaldt ligt-box (også kaldet shadow-box), så det ikke er et helt nyt vindue der popper op, men bare en lækker fremvisning på selve siden.

4. købsknappen kan gøres lidt mere synlig så folk får mere lyst til at trykke. Lige nu falder den lidt i ét med resten af siden.

5. Lav den øverste menu mere overskuelig og sæt evt. mere fokus på månedens tilbud, da det som regel er noget folk har stor interesse i.

Ellers en ganske fin side I har jer :)

mvh René W.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:54

kan klikke og se billederne større på din hjemmeside

mere tekst i produkt beskrivelser , hvad bruges gips plader til mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)