Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Egen virksomhed som tilbyder grafisk design?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens :)

Jeg har planer om at iværksætte en hobby-virksomhed, forstået på den måde at det bare skal være noget med lavt indkomst, da jeg læser ved siden af. 

Den virksomhed jeg har i sinde, tilbyder interesserede kunder forskellige design løsninger i form af fx. layouts, logo, webdesign mm. disse markedsfører jeg over en hjemmeside, som jeg selv står for, da jeg selv kan programmere. 

Jeg regner ikke med at tjene over 50.000 om året og jf. reglen (så vidt jeg har forstået det) behøver jeg ikke at registrere mig? men nu får jeg jo SU ved siden af osv. nogen som kan rådgive mig i hvorvidt jeg skal momregistrere mig, cvr og alt det gøgl :)

mvh

Jing

Fra Århus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:27

Jeg ville klart anbefale dig at finde en god revisor, som kan rådgive dig ;)

De kender også tit lidt tricks :-)

Jeg glæder mig til at følge dit projekt..

Mvh. Bo Mogensen

www.urogsmykker.dk - Billige ure online

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 17:54

Hej Jing.

Eventuelt kunne jeg være interesseret i at høre i om du har mulighed også for at kode i design?

- Jeg er selv på jagt efter mit eget unikke design, så jeg kan få skiftet min nuværende ud, som er blevet købt direkte ned fra nettet - og som alle bruger..

:o) Ellers godt initiativ.

Der er muligheder for dig.

Du skal ikke kontakte en revisor nødvendigvis.

Du skal blot selv arrangere en pris med dine kunder, og derved sørge for at holde regnskab med hvad der bliver solgt for og samt købt ind for.
Hermed må du jo tjene de åreligt 50.000kr . Eventuelt få dig omregistreret til b-skat 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:07

@ Bo: Hej! Tusind tak for rådet, men jeg tror ærligt talt revisorens løn er langt mere end hvad jeg får ind :) 

@Andi: Hej! Det lyder rigtig spændende! Hvis du mener hjemmesidekoding, så ja det kan jeg :) men du skal være opmærksom i at jeg koder i html/css, som for nogen kan lyde meget uprofessionelt, men jeg har en vision om at så længe designet er i orden så skal man nok få et fint resultat :) hvis du er interesseret så kan jeg sende dig nogle eksempler på layouts osv. :) 

Og tusind tak for viden! Det vil jeg helt klart prøve af!! 

btw, hvis du er interesseret kan du skrive en email til: tobeagarlic@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)