Jeg er og vil altid være en fortaler for at bruge foursquare og de andre locations tjenester. Disse tjenester er her for at blive, det eneste problem jeg kan se med foursquare p.t er at deres business claim funktion er meget langsom, jeg tror jeg har omkring 21 claims ventende, og problemet er at foursquare kun kan validere oplysninger via en amerikansk telefon eller via brev, og brev funktionen er umuligt langsom åbenbart. Jeg vil lige komme med et lille eksempel på hvor fedt det er at bruge disse tjenester. For 3 uger siden stod jeg på en burgerking i København, og tjekkede ind som jeg altid gør, og der kom så en speciel op på en restaurant der lå lige ved siden af, og det gjorde at jeg gik ind til naboen og fik en fantastisk frokost med 20 % rabat Forretninger kan snart forvente at tjene penge på disse tjenester når flere og flere kommer til at bruge dem. Jeg ser også Facebook places som en stor og farlig konkurrent for foursquare når de får deres setup op til at køre Dk, lige nu kan man kun tjekke ind, men man kan så vidt jeg ved ikke bruge deres forretnings funktioner endnu. Senere hen kommer vi til at se meget mere til disse tjenester, hvor folk kan få billigere øl til koncerter og andre events, og mulighed for at spare gode penge i normale forretninger. Jeg er på det er helt sikkert.
Dbh Christian Wilhelmsen.tv |
http://obsurvey.com/S.aspx?id=27C4CA4F-FB71-47EE-89BE-8E028BF81C88
Hurtigt spørgeskema ang. Foursquare. På forhånd tak! :)