|
Jeg er kommet i besidelse af et lokale Hvor jeg godt kunne tænke mig at starte en IVÆRSÆTTER forening. som skal opdeles til et åbent kontor-miljø hvor der står kontorbord + arkiv plads + Internetforbindelse! mulighed for Post box. Foreningens formål er at danne lokale nætværk for iværsættere på HJEMMEKONTOR stadiet! Foreningens opagver: sammensætte det rigtige netværk så mirakler kan ske! (primært online iværksættere) der beskæftiger sig med onlinehandel foreningen driver hotel-kontoret, hvor lejere er Aktive medlemmer og andre medlemmer er passive! overskudet vil blive brugt til at modernisere kontor-miljøet eller åbne andre lokale Hotel-Kontorer, samt investerre i Aktive medlemmers ideér da kapital ofte er den brik der mangler for at puzzlespillet falder på plads! INTERESSERET? |
ÅRHUS BILLIG KONTOR-HOTEL HUSLEJE 1500 kr.
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
|
|
|
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
Vi står 3 mand og mangler lige netop kontor+varehotel i eller omkring århus. Hvor langt er du/I kommet med idéen? |
|
men kig her www.iværker.dk jens |
|
Hej Syntes ikke rigtigt, der er noget indhold på jeres hjemmeside. Kan det virkelig passe ?? Og også på udkig efter et mindre kontor i århus området.. Mvh Jacob |
|
Hvornår har I tænkt jer at starte dette hus/hotel? Vi er 3 i vores virksomhed. Hvad med lager, blir der noget af det? Glæder mig til at høre fra jer. |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
Bliv gratis medlem