Min ide er også at hver lørdag køres der ud til kunder med foderet hvis det ønskes for 35 kr
Mikkel
Hej Mikkel.
Jeg sad selv og tænkte på, at det vil være ideelt at kunne tilbyde en form for levering også. Samtidig er en lørdag eller søndag jo oplagt, da folk jo så er hjemme også.
Du får også mulighed for at opbygge et mere personligt forhold til dine kunder, hvilket betyder de nok vil forblive hos dig.
20 % i besparelse batter jo ikke meget hvis man alligevel skal bruge 30 min. på transport mv., på at komme frem og tilbage - Derfor vil levering være en oplagt mulighed.
Til sidst så har jeg noget familie der bor i Randers, de har et par hunde og sikkert også kendskab til flere med hunde, lad mig derfor høre fra dig når du er klar
Jeg har tidligere kørt for Olivers Petfood. De levere fodret direkter til kunderne, desuden er der også mulighed for at hente det selv på deres lager.
De går ud og laver aftaler med hunde kenneler og klubber. Medlemmerne af f.eks klubberne bestiller så igennem klubben og opnår en god rabatsats og hundemfoderet bliver så også leveret på klubbensadresse. Og det var kunderne rigtig glade for.
Det er sikkert en god ide til en hobby virksomhed, men jeg vil mene at der skal være rigtigt gode procenter at hente for at køre langt efter varen.
Levering på arbejdspladsen derimod ville være genialt, direkte ind i bilen og hjem med varen efter arbejde.
Prøv evt. at satse på lidt mere specielle typer hundemad, eksempelvis til ældre hunde eller hunde med allergi, slidgigt osv. gerne mærkevarer. Jeg mener at mange hundeejere er meget loyale i forhold til mærke.