Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hundefoder som lagersalg ??

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Aminoer

Jeg ville høre jeres mening om at sælge Hundefoder fra lager og kun have åben 1-2 aftener om ugen og samtidig give 20% rabat på dette..

Tror i der kunne være en forretning i det på den måde ? Jeg tænker i modsætning til en alm. webshop og alm. butikker

Håber på lidt svar 

Mikkel

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 14:38

Nu har jeg ikke hund, men det kommer jo nok lidt an på, hvor i landet du bor. Tror ikke at folk vil kører ret langt efter sådan noget. Så skal der i hvert fald være mange penge at spare. Du vil i såfald skulle kunne leve af lokalområdet.

Det ene udelukker vel ikke det andet. Du kan vel godt have en webshop hvor du sælger og så samtidig reklamere får dit lagersalg hvor man kan spare penge ved selv at komme og hente det.

Har du tænkt over hvordan du vil gøre opmærksom på sådan et lagerslag? Du skal jo have kunderne til at finde dig.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:41

Hej

Det er nok ikke et nemt produkt, at lokke kunder med.

Der er rigtig mange der sælger foder og selv om du er billig, vil mange holde fast ved deres sædvanlige butik.

Men alt afhænger over din butiks placering og om du er god til at lokke kunder til din butik med et super godt produkt.

mvh   Geeked

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 14:44

Hej X-tra

Jeg bor i Randers, så der er en del hundeejere :-) Og ville mene at jeg som lille enkelt mand kunne bygge en mindre forretning på hobby basis, mens der passes uddannelse ved siden af.

Jeg tænker forums/debat sider for hunde og folk der leder efter hund. Samtidig tænker jeg en "klippekort" ordning med hver 10 pose gratis for at få loyale kunder.

Mikkel

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 14:50

Hvis du ikke skal leve af det, kan du jo godt prøve at bygge noget op og se om det er noget der er penge i. Det tager jo nok lidt tid at bygge en god mængde faste kunder op. Det kommer jo også meget an på hvordan du er som person til at snakke med folk.

Den største udfordring må være at få fat i kunderne og få gjort opmærksom på dit lagersalg. Hvis du har mod på det synes jeg da bare at du skal kaste dig ud i det.

Held og lykke med det.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 14:53

Hej igen..

Ja regner bare med en bonus intægt i fritiden :-)

Varelageret koster ca. 10,000 for at opnå den helt store rabat som forhandler, så ja nok bare og kaste sig ud i det..

Ellers burde varelageret kunne sælges igen til indkøbspris ;-)

Men tror da det skal prøves af

Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:33

Hej Mikkel

Jeg kan selvsagt ikke forholde mig til om det forretningsmæssigt kan hænge sammen. Det kommer jo også an på på, hvad du forventer at få ud af det. Men min umiddelbare tanke er, at der ville være fin interesse for det. Tænker at det ville være oplagt at lægge vægt på mund til mund markedsføring.
VH

NicEs

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:50

Lyder da spændende. Men du kan jo lave nogle aftaler med hundecentre og skoler, enten de reklamere for din lager eller måske videre sælge dit produkt

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 242
Skrevet kl. 22:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel

Lad os høre om du starter op - så kan vi måske hjælpe dig i gang med nogle kunder.

VH Jack

Gipote.dk

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 09:33

Mange tak for jeres tanker og ideer :-)

Jeg vil prøve at bestille en enkelt palle hjem i første omgang og se hvor det så bærer hen :-)

Jack: Jeg vil meget gerne høre om din/jeres mulighed for noget gennem jer :-)

Godweekend

Mikkel

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)