Hej |
Vi har kigget lidt på
www.aage.dk
og
www.eskildsen.dk
begge lader til at være bygget op i ASP, er der nogen der kan gendkende platformen, det liner noget hen ad samme... ??? eller er de custom ?
Hej |
Vi har kigget lidt på begge lader til at være bygget op i ASP, er der nogen der kan gendkende platformen, det liner noget hen ad samme... ??? eller er de custom ? |
har du overvejet php istedet? Tror bestemt at de opensource systemer der er i php er 'bedre' end dem i asp. Jeg hører hvertfald ikke ofte om opensource ASP. Og tror ikke det ville være så svært for dig at konvertere fra asp til php, så længe du kender til syntaksen :) Held og lykke med det! Hvis du nu konvertere, så sku du prøve mac ;). |
hey nic. tak for svaret. |
Så kan du kigge på nopCommerce eller Umbraco (her skal du så bare selv lave webhop modulerne) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej Jacob
Jeg ejer sammen med en partner www.hardcasa.dk Hele systemet er bygget op på Magento, og det har vi bestemt ikke fortrudt. Læs mere om Magento her http://www.magentocommerce.com/
Mvh Mathias |
Hej alle tak for svarende |