|
Hej |
Vi har kigget lidt på
www.aage.dk
og
www.eskildsen.dk
begge lader til at være bygget op i ASP, er der nogen der kan gendkende platformen, det liner noget hen ad samme... ??? eller er de custom ?
Debat
|
Hej |
|
Vi har kigget lidt på begge lader til at være bygget op i ASP, er der nogen der kan gendkende platformen, det liner noget hen ad samme... ??? eller er de custom ? |
|
har du overvejet php istedet? Tror bestemt at de opensource systemer der er i php er 'bedre' end dem i asp. Jeg hører hvertfald ikke ofte om opensource ASP. Og tror ikke det ville være så svært for dig at konvertere fra asp til php, så længe du kender til syntaksen :) Held og lykke med det! Hvis du nu konvertere, så sku du prøve mac ;). |
|
hey nic. tak for svaret. |
Så kan du kigge på nopCommerce eller Umbraco (her skal du så bare selv lave webhop modulerne) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
Hej Jacob
Jeg ejer sammen med en partner www.hardcasa.dk Hele systemet er bygget op på Magento, og det har vi bestemt ikke fortrudt. Læs mere om Magento her http://www.magentocommerce.com/
Mvh Mathias |
|
Hej alle tak for svarende |