Problem beskrivelse (lidt nørdet)
Jeg er ved at udvikle en avanceret ASP.NET 4.0 applikation, som jeg lige nu tester på et normalt webhotel. Jeg er dog ved at mærke de begrænsninger der er ved et standard webhotel - især når det kommer til at ens sessions som "bare dør". Jeg har indtil videre brugt Surftown hvilket har fungeret perfekt, men i det her tilfælde kan jeg bare ikke konfigurere nok ting (og ja, man kan godt bruge deres session state server - men det er desværre ikke aktuelt at serialisere mine sessions).
Hvad jeg leder efter...
Jeg er lidt i et mellemstadie. Lige nu kommer der maksimum 3-5 mennesker online på min applikation samtidig, så mine behov er meget små. Det eneste jeg har behov for er at siden er stabil, mine sessions ikke bare bliver dræbt samt responstiden er god.
Jeg har fået et tilbud på en VPS (med rigtig opdeling så jeg er garanteret x RAM og x CPU) til 300kr/måneden af en ven, men den udgift vil jeg hellere bruge på kinesere imens applikationen alligevel ikke skal have tusindevis af brugere.
Dette ændrer sig selvfølgelig når jeg nærmer mig april/maj, hvor der skal være plads til rigtig mange brugere. Det er dog ikke et krav at løsningen skal være skalerbar, da jeg eventuelt bare kan skifte til den tid.
Meget kort opsummering
Søger:
- VPS / Dedikeret server med et Windows operativ system
- Jeg skal kunne køre en ASP.NET samt MSSQL
- Mine ressourcer skal ikke pludselig forsvinde (omend RAM/CPU godt kan være delt)
- BILLIGT... De første 3 måneder vil jeg meget gerne ~100kr eller under
Klar, parat... Start!
(reklamer løs for dit firma, fortæl om dine referencer og erfaringer og/eller kom med kreative løsninger!)
Thanks! :)
Lars
PS: Jeg har en bærbar jeg kunne sætte op.. Jeg har dog hørt at en bærbar "skulle blive mærkelig" af at være tændt 24/7, samt min upload kun er 1mbit...
Any comments?