Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis online CRM?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg mangler lidt et CRM system, til at holde styr på både kunder og mulige kunder, hvem der har fået tilsendt kampagne tilbud etc. etc. etc.

Ønsket er at det skal se i et online CRM system og prisen = 0,- :)
Jeg har google en del og prøvet at søge her inde, men kan ikke rigtig finde noget.

Det gør ikke noget det evt. er noget man skal installer på egen server, såfremt det i så fald er PHP med mySQL som backend :)

Nogle der kan anbefale noget der er web-baseret og gratis?
Vil helst ikke ud at bruge penge på det nu, det mener jeg ikke er helt forsvarligt som det ser ud nu :))

Tak for et godt forum!

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 22:34
Hej.

SugarCRM har en openSource edition. Den er enormt stor, men når du først kommer igang og får skåret ned på nogen af alle de funktioner kan den bruges til mindre behov.

Hvis du finder andre sig lige til :)

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 23:32
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:13
Dato: 06-02-2007 23:32:09 Forfatter: Smith Er en mulighed også :)
http://opensourcecms.com/index.php?option=com_content&task=view&id=2171

Ikke CMS (Content Manegement System), men CRM (Costumer Relations Manegement).

Jeg har også forsøgt mig med SugarCRM, men er blevet skuffet. Det er jo kæmpestort og jeg kan ikke få det til at fungere efter hensigten. Så jeg leder ofte efter alternativer. b2bcrm er ikke opensource, men det er heller ikke nogen stor udgift.

Desuden findes der et andet dansk produkt, der ikke er opensource, men som er gratis for en enkeltbrugerversion. Så hvis det er nok for dig, så er det måske en løsning. Jeg kan ikke huske hvad det hedder og heller ikke om det indeholder en onlineversion - så det er måske egentlig ikke til særlig meget hjælp...  

Til gengæld er måske hjælp at hente i Opensource CRM på PCWorld

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 09:32
Ja..

Det jeg linker til er også et CRM :)

Groupmanagement hvor man kan skrive alt muligt om kunderne, og det er tilmeld på dansk også.

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 14:10
Hej

Mamut har et godt crm-system, som kan købes i startversionen for under 1000 kr. Det smarte er, hvis man f.eks. køber Mamut office eller enterprise (som jeg har), så har man crm, regnskab og logistik, timeregistrering, webshop og jegkunnebliveved i ét system. Det er vældig praktisk, og rimelig nemt at gå til. Og selv om det ikke er helt gratis, så er priserne temmelig gode.

mvh

Kristian Melchior Echwald.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17
Hej

Der findes et godt gratis CRM system der hedder ChannelCRM. Det er desværre ikke online.

Se mere på http://www.styrditsalg.dk/

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 21:29
Ja, det var det, jeg henviste til, som jeg ikke kunne huske hvad hed... :D
Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 21:39
Hejsa

Jeg har prøvet Channel CRM, jeg synes faktisk det er et udemærket system, i forhold til det er gratis. Men du kan også få et gratis CRM system ved at bestille mamuts iværksætterpakke på www.mamut.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:52
Tak for alle Jeres svar, der er jo lidt at se på :)

Mamut, Chanell og andre ikke-online løsninger er 100% udelukket, det er jo windows programmer (køre mac, og gider ikke paralells eller lign.)

Sugar CRM ser spændende - men stort! - ud, det skal jeg nok kaste noget tid og endergi efter.

Det OpenSource system der henvises til på http://opensourcecms.com/index.php?option=com_content&task=view&id=2171 virker som en halv løsning, det ser ud til nogle af vinduerne ikke vises korrekt på min Mac (ej heller på Windows, som jeg lige forsøgte!) så den har lidt dødsdømt sig selv, for mig i al fald...

Hvis der er flere systemer i kan anbefale, vil jeg gerne høre herom - men skal nok se lidt på Sugar CRM og sætte en installation op i nær fremtid :)

Tak for den gode debat vi har!
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)