Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

afsluttet år i summa, problemer..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har et lille problem. Jeg har afsluttet mit regnskabsår og lavet alle fakturaer osv..men nu har jeg allligevel en faktura som først skulle være faktureret i dette nye år...hvordan gøres dette korrekt? jeg kan jo ikke lave en kreditnota i det gamle år, men hvordan så?? øv bøv! lidt træls! men min egen dumhed..

Det er iøvrigt summa sumarum.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 09:29

lidt forvirrret...!!!

du  har afsluttet  det  gl. år  og kan  derfor ikke  lave mere i det gl.år   Hvad  er  så problemet  med  at  lave  den  faktura  i  det  nye år????  Det er  jo  det  den skal ikke???

nej  du  du kan  ikke  lave  kreditnota i  det  afsluttede   år   Det  må også ske i  det  nye  år  

....   eller  er  der  en  misforståelse;  så  vi skal  have  den  een  gang  til???

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 09:45

hvis  du  har  afsluttet  det  g.regnskabsår  -   så  bliver  du  spurgt  under  den  proces  om  du  vil lave  en  sikkerhedskopi   HAR  DU SAGT  JA  HER ???   så  kan  du  blot  indlæse den  -  så  bryder  du  tilbage  til  den  gl.tilstand  lige  før  Årsafslutningen  -  og  kan  så  lave  hvad  der  måske  mangler i  det  gl.år   (PS  Husk  lige  og  ret  computerens år  til  31.12.2010)

Og så  kan  du  gen-afslutte  det  gl.år  og  få  startet  det  nye  2011

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:19

[OT Ivaerksaet] Din vinside virker ikke, jeg får en fejl når jeg går ind på siden :-(

MVH

Thomas

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 13:28

ok  tak  for det

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)