Har et lille problem. Jeg har afsluttet mit regnskabsår og lavet alle fakturaer osv..men nu har jeg allligevel en faktura som først skulle være faktureret i dette nye år...hvordan gøres dette korrekt? jeg kan jo ikke lave en kreditnota i det gamle år, men hvordan så?? øv bøv! lidt træls! men min egen dumhed..
du har afsluttet det gl. år og kan derfor ikke lave mere i det gl.år Hvad er så problemet med at lave den faktura i det nye år???? Det er jo det den skal ikke???
nej du du kan ikke lave kreditnota i det afsluttede år Det må også ske i det nye år
.... eller er der en misforståelse; så vi skal have den een gang til???
hvis du har afsluttet det g.regnskabsår - så bliver du spurgt under den proces om du vil lave en sikkerhedskopi HAR DU SAGT JA HER ??? så kan du blot indlæse den - så bryder du tilbage til den gl.tilstand lige før Årsafslutningen - og kan så lave hvad der måske mangler i det gl.år (PS Husk lige og ret computerens år til 31.12.2010)
Og så kan du gen-afslutte det gl.år og få startet det nye 2011