Jeg har gået lidt og tænkt på om jeg skulle begynde at tage hul på en drøm, om at starte min egen webshop op:) og det har jeg så valgt at jeg vil arbejde lidt på:)
Derfor vil jeg gerne spørge folk hvad i syntes der burde sælges på nettet?
Og så vil jeg måske vælge en af de ting som interesserer mig, af de ting i byder med:) og måske gøre det til en realitet
jeg ved ikke hvad du skal sælge, men jeg ved, hvad du eventuelt ikke skulle sælge, fordi der er meget konkurrence: tøj og sex. Så hvis du bruger udelukkelsesmetoden, så kunne det være en start :-)
Hvis jeg skulle sælge noget, så ville jeg nok prøve noget unikt, måske noget jeg selv skulle producere og ikke findes andre steder. Hvis man altså har færdighederne til at producere noget selv.
jeg ved ikke hvad du skal sælge, men jeg ved, hvad du eventuelt ikke skulle sælge, fordi der er meget konkurrence: tøj og sex. Så hvis du bruger udelukkelsesmetoden, så kunne det være en start :-)
Hvis jeg skulle sælge noget, så ville jeg nok prøve noget unikt, måske noget jeg selv skulle producere og ikke findes andre steder. Hvis man altså har færdighederne til at producere noget selv.
Okay, tak for svaret:)
Men det var ikke helt det jeg søgte, mit "spørgsmål" er mere en rundspørge om hvad folk syntes der burde sælges på nettet:) det med at starte en webshop, var mere en lille tilføjelse:)
Du kunne jo begynde med at sælge noget via qxl og de andre auktionssider istedet for en webshop. Nu kan jeg se at du er 15 år - det er ikke fordi jeg ikke tror på dig, men en webshop er jo også forbundet med omkostninger, der lige skal skaffes først. Det må man ikke glemme.
Problemet er nok at hvis vi vidste hvad vi skulle sælge for at score kassen, så ville vi gøre det ;-)
Ja okay, det kan jeg godt følge dig i:)
Det er måske det forkerte sted at spørge xD
Det er jo ikke et spørgsmål om, at det er det "forkerte" sted at spørge? Hvad mener du med dét? Det er udelukkende et spørgsmål om, at det for alle er svært at finde et unikt produkt! Du skal finde en "niche"! Noget, der er specifikt henvendt til en begrænset målgruppe!
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Du kunne jo begynde med at sælge noget via qxl og de andre auktionssider istedet for en webshop. Nu kan jeg se at du er 15 år - det er ikke fordi jeg ikke tror på dig, men en webshop er jo også forbundet med omkostninger, der lige skal skaffes først. Det må man ikke glemme.
Jeg ved godt at det kræver omkostninger, men det har jeg styr på:)
Jeg har ikke så meget lyst til at sælge via qxl:)
Men jeg vil registrere en virksomhed(i mine forældres navn), hvis jeg skal starte webshop op:)