Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er det ikke lovpligtigt at "vise nummer" ved telefonsalg?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

griner.. det er oss en kommentar jeg får tit..." ja jeg kan jo ikke bruge mit sædvanlige afslag på dig, for jeg plejer at sige jeg handler ikk med folk på hemmeligt nummer"

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:26

jannie N:

smil... vi lader da telefonen ligge slukket når vi letter en vis legemsdel fra vores plads -ellers har vi da aldrig fri ;)

Men... til spørgsmålet, skal jeg ikke gøre mig klog på HVORFOR det er lovligt at ringe anonymt som telesælger (fordi ellers ville vi der ikke skjuler det, blive så overbebyrdede med jobs at det tager livet af os?) 

De der ligefrem chikanerer folk, ringer da netop med hemmeligt nummer, så jeg kan ikke helt få den telelov til at hænge sammen!  (og det var så samtig svarret på, at jeg ikke tager tlf opkald uden nummer på. )

mvh jannie

Hvorfor har du valgt at vise nummer når du ringer?

Tror du at folk har et andet syn på dem der ringer med "vis nummer"

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:33

fordi jeg godt vil stå inde for hvem jeg er.

fordi jeg ikke selv tager telefonen uden nummer -så må jeg undvære den kunde !

fordi de gerne må ringe tilbage, de må bare finde sig i at jeg spørger hvem de er og fra hvilken by ;) 

jeg ringer ud fra én telefon -har en anden privat selvf. så er det bare at trykke på den røde knap kl 17

og ja mange siger direkte at den eneste grund til de gider snakke med mig er at jeg ikk ringer m skjult. obs her snakker jeg små firmaer, håndværkere mv. når man bliver stillet oind til økonomidirektørens kontor fra omstillingen, kan han som regel ikke se nr alligevel -der gør det ingen forskel.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)