Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udsendelse af pressemeddelelser

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi skal have udsendt en pressemeddelelse....igen.

sidst benyttede vi presswire, hvilket var helt godt, bortset fra at de først udsendte den et par dage efter vi have oploaded den til dem.

Vi vil gerne have en pressemeddelelse sendt bredt ud, gerne lige efter vi har skrevet den () - og helst så billigt (men godt!) som muligt.

Er der nogle Amino''er der kender noget til den gratis pressagent: http://www.verinet.dk/pressagent_bestil_gratis.htm

...eller måske har erfaringer med Pressbox, Pressport eller http://www.pressesystemet.dk/

??

Martin
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 19:12
Hej

Jeg har gode erfaringer med Pressbox.

God service.

Jeg har et årsabonnement, så det ikke koster mig 450,- hver gang:)

Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 21:33
Hej,

Jeg vil gerne lige være lidt med her og høre om erfaringer med at udsende pressemeddelelser.

Jeg har lige tilmeldt mig imagexpress

De kørte en kampagne, hvor man kunne bruge deres system og alle funktioner gratis i 3 måneder, hvis man oprettede sig inden 31. januar.

Nogen der har erfaringer med dem?

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 10:14
Jamen, det lyder da også interessant. Som jeg læser det er det nok primært indenfor livsstil & mode?

Hvordan ved man i øvrigt hvilket pressebureau der har den største gennemslagskraft i medierne (eller specielt de medier man er itneresseret i)?...Det er jo let nok at sende pressemeddelelserne ud (det kunne vi nok også selv gøre) - men hvis modtageren (journalisten på bladet) bare bliver spammet med alle mulige pressemeddelelser fra et specifikt pressebureau, så bliver de jo nok sortlistet hos ham.og så er man lige vidt......

Nå, mon ikke det alligevel ender med Presswire?!

Martin
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31
Jeg tror generelt slet ikke på masseudsendelser - det holder ikke. Der skal arbejdes langt mere systematisk med PR, opbygges egne baser og relationer, og de skal nurses. Giv dem noget unikt indhold og lav en plan for din historie, hvor du f.eks. først indsælger til ét nøglemedie og derefter giver den til Ritzau, som sørger for at få den bredt ud. Masseudsendelser virker ved meget få historier, men afhænger selvfølgelig også af dit budget. Pressbox er udmærket til prisen og til hvis man bare vil spamme ud, men hvis man vil målrette holder det ikke. Hos ENGODSAG.DK har vi opbygget en database med 1500 journalister - alle dem vi har snakket med i tidens løb. Jeg ved godt, at de færreste har tid og overskud til det, og den er også opbygget qua andre aktiviteter, jeg har kørt sideløbende, men i dag er den guld værd og sikrer os maksimal eksponering hver gang, vi går ud med en historie. Vi sender aldrig noget ud uden, at vi minimum får dækning i 2 landsdækkende aviser, en radio eller tv-kanal samt derudover 15-20 presseklip. Det gælder de seneste 10 historier, vi har gået ud med... Og regner man det om i annoncekroner, så finder man hurtigt ud af, at indsatsen har været pengene værd :-)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)