Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Copyright

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvordan er det mht kopiering af tekst fra en amerikansk webshop?

Det handler om beskrivelser af varer, som jeg godt kunne tænke mig at kopiere Devil

Men det er på engelsk, så skal jeg først have det oversat på dansk. Er det ligeså meget ulovligt som hvis det ikke har været på engelsk?

Den anden webshop jeg taler om, er ikke lige frem en konkurrent (og er også sikker på at de ikke ser mig som konkurrent Smile), også fordi de er på den anden side af kloden. Eller skal jeg spørge dem om at jeg må kopiere eller hvordan?

Er der nogle gode råd? Tak på forhånd!

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Skrevet kl. 11:23

Hov undskyld.. Trådet skulle ha' stået under Lovgivning Smile

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 11:26

Nej du må som udgangspunkt ikke kopiere noget som helst.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:27

Krkli:

Du har ret, men jeg kan ikke se noget problem hvis du oversætter teksten til dansk, for så er det jo konkret ikke samme tekst, men en bearbejdet udgave.

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Skrevet kl. 11:41

Krkli:

Hvis det ikke er lovligt, hvordan gør man det så lovligt? Kan jeg spørge dem om at det vil være i orden? Og hvad med hvis jeg ændrer lidt på ordene/sætninger? Vil det være lovligt så?

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Skrevet kl. 11:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Oskar Herrik Nielsen:

Krkli:

Du har ret, men jeg kan ikke se noget problem hvis du oversætter teksten til dansk, for så er det jo konkret ikke samme tekst, men en bearbejdet udgave.

Det er også det, men er bare bange for at folk gøre noget stort ud af det. Og hvis nu dem der ejer det, finder ud afjeg tog deres tekst (lille chance, men den er der.. hehe) hvis de ikke er så søde, og sagsøge mig. :D Du ved.. amerikaner sagsøge alle om alt.. Hahaha ej

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 11:49

Hvis du har et produkt i din webshop har du også en leverandør.

Levenradøren giver dig for det meste tilladelse til at bruge den tekst han har stykket sammen.

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DT Hansen ApS:
Levenradøren giver dig for det meste tilladelse til at bruge den tekst han har stykket sammen.

Det kan siges med ét ord (eller er det 2): Duplicate content

hvis teksterne er på engelsk mener jeg godt at man må oversætte dem til dansk og bruge dem derefter. Da ejer man selv den danske oversættelse.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 17:54

Min første indskydelse er også Dublicate content og PUHA det kan google ikke li ;)

Det er vigtigt du får skrevet nogle unikke tekster som er helt dine egne specielt i forhold til hvordan google vurderer din side.

Der der dog ikke noget i vejen for at du tager den amerikanske og bruger den som inspiration, det ville de fleste nok gøre når det kommer til stykket  :)

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)