Hej alle Så fik jeg endelig oprettet min egen profil i stedet for at låne mig frem ![]() Så hvad går det ud på? Vi har haft en del iværksættere som kunder, som har fået hjælp til de forskellige personlige udfordringer der er i at starte virksomhed. En af dem foreslog vi lavede et kursus som kunne give andre iværksættere nogle personlige værktøjer til f.eks. at nå deres mål og finde den udstråling der kan sælge deres produkter når de møder kunder. Som sagt så gjort ![]() Hvis vi normalt laver et forløb som det vi gennemgår på kurset, vil det være 5 timers coaching af 650 kr, altså omkring 3200 kr. Vi sælger kurset til 1150 kr og giver endda 300 kr (25%!!) i rabat til Aminomedlemmer. Du kan altså komme med på kurset for 850 kr. Til gengæld kan vi kun have 20 deltagere med på kurset og da vi allerede har tilmeldte er det nu du skal sende din tilmelding. Send en PM eller mail for at komme med. Jeg linker lige til den officielle "indbydelse" herunder: Det foregår lørdag d 28. april kl 12-17 på adressen Konsulentgruppen Hvidehus Valbygårdsvej 64 A 2500 Valby Vi glæder os til at se jer! |
Kursustilbud med rabat
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)