Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på mit firmas hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har langt om længe fået mig taget sammen til at opdatere websitet for mit lille webbureau.

adressen er: http://hoeks.dk/

Feedback modtages med kyshånd.

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Synes at din side lever meget godt op til dit motto: Stilrent webdesign. Den sorte bar helt oppe i toppen er jeg ikke så vild med. Leder efter en scroll bar så jeg kan se om der er noget længere oppe jeg er gået glip af, men det er der vist ikke Smile

Alt i alt en fin side der er nem at finde rundt på.

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Flot side, jeg er enig med at toppen er sådan lidt, men jeg savner bare 1 ting. Liv.

Jeg syntes den er virkelig dejlig din venstre menu bar og dine slideshows.

Lige nu er den rød, jeg personligt syntes der skal se noget mere, når jeg klikker rundt.

Det kunne fx være. Rød på forsiden og det første slideshow er "rødt tema" og måske endda også oppe i top menuen på en eller anden måde.

Så fx Grøn på den næste osv.

 

Forsiden igen, måske en lille reklame med nogle priser ude i højre side, hvor der er lidt tomt.

Vh 

Casper Cool

 

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også det er en fin side, bortset fra det slide-show, som jeg ikke
bryder mig vildt om (men måske det bare er mig, for mig virker det  lidt banner-agtigt).

Evt. banner blot skal være mindre i højden, jeg var faktisk lige i gang med at læse
om siden/hoeks, da jeg blev forstyrret i læsningen da banneret skiftede. Pas på
banner ikke stjæler fokus fra det du beskriver.

Iøvrigt, ganske lidt farve kunne give lidt ekstra "varme" på siden, fx ved
at lave pillene grønne

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

skrift type forside for småt tekst valgte type .

reference side meget mere småt tekste type valgt  , den er meget svær at læse

profil siden største tekste størrelse, den er ok størrelse når man skal læse teksten hurtigt

links øverste i menu meget småt når man klikker der

ps. sider med en 10 skærm med mange har en mini computer i dag , de skal også kunne læse din hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for Jeres konstruktive feedback. Jeg kigger på det og vender så tilbage!

Fra Videbæk
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Superflot side!
Kan rigtig godt lide, at den er så stilren.

Flot arbejde! :-) 

Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

 

Når man navigerer fra en side hvor man kan scrolle til en man ikke kan, sker der noget med margin på dit content.. den rykker sig et par pixels, ved ikke hvad der er sket der, da jeg regner med det er Joomla du har lavet det med? Men det sker både i FF og Safari..

 

Frederik SH

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

fsh93a:

Hej Rasmus.

 

Når man navigerer fra en side hvor man kan scrolle til en man ikke kan, sker der noget med margin på dit content.. den rykker sig et par pixels, ved ikke hvad der er sket der, da jeg regner med det er Joomla du har lavet det med? Men det sker både i FF og Safari..

Tak for det - det må jeg lige have kigget på!

 

Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Teksten i boksen i midten er højrejusteret.  Det er føles lidt underligt at læse - måske kunne den centreres i stedet.

Menu baren i bunden er reduntant. Hader den slags. Skaber forvirring mht. om jeg allerede har besøgt/udforsket de steder, den linker til, eller ej.

Dejlig simpel og brugervenlig! Jeg har set mange webudvikler/designeres hjemmsider, og de er virkelig grimme - især dem, som forsøger at "udskille sig fra mængden" af princip.

Måske kunne du tilføje lidt farver ved at have en række thumbnails af dine referencer nede i bunden?

Edit: Har lige set, at der står konstant findes et faneblad med "Produkter og priser" uanset hvor man befinder sig og hvordan man navigerer. Forvirrende...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)