Hej Ejer siden Blogtrend.dk og oplever i øjeblikket større problemer med siden, til hvilke jeg søger eksperthjælp til, da jeg ikke selv kan hitte ud af, hvordan jeg får løst problemerne. Problemerne ligger i, at siden har blokeret for at billeder vises korrekt, samt at admin/login siden er fuldstændig blank og jeg dermed ikke kan logge ind. Samme problem opleves på siden, hvor brugere kan registrere sig. Har haft henvendt mig på det danske Wordpress forum, men desværre ikke med en løsning. Dertil blev jeg fortalt, at det virkede til at siden hang mellem opgraderinger. Har forleden dag forsøgt via FTP at uploade den seneste version af Wordpress, dog uden held. Er bange for at folderne hvortil der uploades efterhånden er lettere rodede, hvilket blot gør, at en som mig, der ikke er klogere på Wordpress end som sådan, ikke kan skelne mellem hvad der er vigtigt og hvad der ligger og fylder. Alt dette gør, at jeg nu forsøger at henvende mig herinde, for at se om jeg kan komme i kontakt med en, der ved at han/hun kan løse disse problemer for mig, således siden kan komme på rette køl igen. Er selvfølgelig klar på at betale for servicen. Håber at høre fra nogle der kender til problemet På forhånd tak |
Hej Allan
Jeg kan godt hjælpe dig med problemet!
Har du en email? Ellers er min kevin.simper (a) gmail.com